|
|
کدخبر: ۱۵۰۰۵۷

گزارش تمرین استقلال

خبرگزاری تسنیم: دستیار پرتغالی و جدید سرمربی تیم ملی ایران میهمان ویژه تمرین امروز آبی پوشان بود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار مقابل الجزیره امارات ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در زمین شماره ۲ مجموعه آزادی برگزار شد.

* حنیف عمران زاده، مهرداد اولادی و سیاوش اکبرپور غایبان تمرین امروز استقلال بودند. عمران زاده به دلیل محرومیت قادر به همراهی استقلال مقابل الجزیره نیست.

* هنگامی که آندرانیک تیموریان وارد زمین شد با او درباره نقشش در سریال «پایتخت ۳» که قرار است امشب پخش شود صحبت می کردند.

* مارکار آقاجانیان و میکو مربی بدنساز تیم ملی به همراه «دآ کروز» دستیار پرتغالی کارلوس کی روش میهمانان ویژه تمرین استقلال بودند و از نزدیک تمرین آبی پوشان را زیر نظر گرفتند.

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال، شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی آنالیزورهای استقلال، استقبال گرمی از دستیاران کی روش داشتند اما امیر قلعه نویی ترجیح داد تا پایان تمرین نظاره گر تمرین شاگردانش باشد و پس از پایان تمرین به استقبال مربیان تیم ملی رفت.

* امیر قلعه نویی دقایقی کوتاه پیش از آغاز تمرین با بازیکنان خود صحبت کرد.

* با وجود اینکه روز گذشته تصمیم گرفته شده بود بازیکنان از این پس با لباس سفید در زمین حاضر شوند اما برخی از بازیکنان از این مسئله اطلاع نداشتند و با همان لباس های آبی رنگ در تمرینات حضور یافتند. به همین دلیل قلعه نویی به بازیکنان گفت که چرا با لباس های متفاوت در زمین حاضر شده اید.

* دوربین تلویزیونی در تمرین حضور داشت و با برخی بازیکنان مصاحبه کرد اما مهدی رحمتی، هاشم بیک زاده و ایمان مبعلی از انجام مصاحبه امتناع کردند.

* بازیکنان استقلال پس از انجام تمرینات کششی زیر نظر مربی بدنساز این تیم، در دو گروه سبز و نارنجی، فوتبال درون تیمی و تحت فشار را انجام دادند. در بخش فوتبال درون تیمی، امیر قلعه نویی نظارت ویژه ای به بازیکنان داشت و به آنها تذکرات لازم را می داد. او در بخشی از تذکرات خود به احمد جمشیدیان که در صحنه ای نتوانست کارهای دفاعی را انجام دهد گفت: همین کارها را می کنید که راحت گل می خوریم!

* حدود ۵۰ نفر از هواداران استقلال در تمرین این تیم حضور داشتند. این هواداران در خصوص شعار تماشاگران در دیدار مقابل نفت تهران، اختلاف سلیقه داشتند و برخی معتقد بودند که تماشاگران حق دارند ناراحت باشند اما برخی دیگر نسبت به این کار اعتراض داشتند.

* دکتر امین نوروزی، معان پزشکی باشگاه استقلال در تمرین آبی پوشان حضور داشت و دقایقی با امیر قلعه نویی صحبت کرد.

* در اواسط، گزارشگر تلویزیونی از یکی از هواداران در خصوص نتایج ضعیف استقلال پرسید که این موضوع با واکنش سایر تماشاگران روبرو شد و با این گزارشگر درگیری لفظی پیدا کردند. این مسئله باعثتعجب دستیاران کی روش شده بود.

* تیم فوتبال استقلال فردا دوشنبه ساعت ۱۱ صبح عازم ابوظبی می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیماستقلال در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۱۳ فروردین به مصاف الجزیره امارات می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار