|
|
کدخبر: ۱۵۰۰۹۸

در تقویم ورزشی ورزش های سه گانه به برگزاری بازی ها و اردوها از طریق فدراسیون می پردازیم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در تقویم ورزشی فدراسیون ورزش های سه گانه در سال ۱۳۹۲ فدراسیون مسابقات بسیار خوبی را بین استان ها و ورزشکاران در رده های سنی مختلف برگزار کرد، که در این رقابت ها مقام های خوبی را استان ها و ورزشکاران از آن خود کردند.

برنامه سال ۱۳۹۲ ابتدا اردویی برای آماده سازی تیم ملی جهت قهرمانی آسیا برگزار شد که ملی پوشان ورزش سه گانه کشورمان برای حضور در مسابقه های قهرمانی آسیا در ۲ مرحله اردوی آماده سازی تهران و یزد حضور یافتند که نخستین مرحله اردوی تیم های ملی سه گانه از ۱۸ تا ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ با حضور ۱۶ ورزشکار در تهران و دومین مرحله اردو از ۱۶ تا ۳۱ فروردین در یزد برگزار شد.


پس از آن ورزشکاران آماده اعزام به کلمبیا شدند که در این رقابت مقامی از طرف هیچ یک از بانوان و آقایان ورزشکار کسب نشد.

پس از برگزاری مسابقات در کلمبیا باشگاه قهرمانی ساری بود که در این مسابقه ۱۳ باشگاه شرکت کردند و این رقابت ها در ۲ مرحله برگزار شد پس از آن مسابقات ماهشهر آغاز شد که ۲۶ تیم در این مسابقه در پنج رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان برگزار شد و شرکت کنندگان مقام های بسیار خوبی را از آن خود کردند.

در تاریخ ۸و۹ اسفندماه مسابقات سه گانه بانوان در اندیمشک آغاز گردید که شرکت کنندگان در چهار رده سنی به رقابت با یکدیگر پا به میدان گذاشتند که در این دوره از رقابت ها با معرفی برترین ها پایان یافت.

در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه برای نخستین بار مسابقات دوگانه آقایان در اصفهان برگزار شد.

گفتنی است، این رقابت ها از شبکه ورزش به صورت زنده پخش شد و ۲۲ تیم در ۵ رده سنی به رقابت پرداختند.

در این میان فدراسیون ورزش سه گانه اردوی آموزشی با حضور ورزشکاران مربیان و اساتید بین المللی از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ اسفندماه برگزار شد و همچنین برگزاری دوره آموزشی ریکاوری در ۱۸ اسفندماه انجام شد و در پایان آموزش مربیگری و داوری در مسابقات پس از آن دعوت ۱۶ ورزشکار به اردوی آماده سازی تیم های ملی سه گانه و دوگانه آسیا بود که نفرات مشخص و برای حضور در آزمون های مختلف در محل آکادمی ملی المپیک در تهران حضور یابند.

اما در پایان در سال ۹۳ بازی های آسیایی در مهر ماه و اواخر شهریورماه تدارکات آماده سازی تیم ها آغاز می گردد و ورزشکاران اعزام می کردند به اردو و بعد از تعطیلات ورزشکاران در رده های سنی مختلف به کره جنوبی، چین و قزاقستان برای رقابت با دیگر کشورها عازم می کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار