|
|
کدخبر: ۱۵۰۲۰۶

در پی رسیدن به صدر جدول انگلیس

سرمربی لیورپول پس از آنکه تیمش به صدر جدول رده بندی رسید تاکید کرد زمستان طولانی برای تیمش به پایان رسیده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، لیورپول در هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با حساب چهار بر صفر مقابل تاتنهام به برتری برسد.

یونس کابل ۲(گل به خودی)، لوییس سوارز ۲۵، فیلیپه کوتینیو ۵۵ و جوردن هندرسون ۷۵ برای لیورپول گلزنی کردند تا تیمشان را با ۷۱ امتیاز به صدرنشین لیگ برتر بدل کنند. تاتنهام هم با ۵۶ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است.

برندن راجرز در مورد این دیدار گفت: این یک نمایش فوق العاده از سوی تیمم بود. باید به نقش بسیار بزرگ هواداران هم اشاره کنم. آنها از زمانی که من مربی لیورپول شده ام تاکنون اینچنین نبودند. آنها شاهد این بوده اند که تیمشان در حال ساخته شدن است. نه اینکه اکنون همه چیز ساخته شده باشد بلکه این روند برای آینده نیز وجود دارد. ما مدت زیادی کنار هم بودیم و آموختیم که چطور باید به عنوان یک باشگاه باشیم. بازیکنان، هواداران، کارکنان باشگاه و سایرین موجب شده اند تا اینچنین کار کرده و نتیجه بگیریم. اکنون به صدر جدول رسیدیم و این می تواند پایان زمستان طولانی لیورپول باشد.

راجرز افزود: بسیاری بودند که رویای قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس را می دیدند اما چیزی که برای من مهم بود وجود تعدادی بازیکن بود که بتوانند ما را در روند رسیدن به این مهم یاری کنند. رویای من این است که پایان خوبی در لیگ داشته باشیم. ۱۸ امتیاز دیگر می توانیم بگیریم اما در هر دیدار تنها می توانیم سه امتیاز بگیریم. تیم های قدرتمندی پیش روی ما هستند و مربیان بزرگی هم هدایت آنها را به دست دارند. کار ما سخت است. باید از این پس کنترل همه چیز را به دست گرفته و نشان دهیم چه کارهایی می توانیم انجام دهیم و امیدوار باشیم تا لیگ آنطور که می خواهیم پایان یابد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار