|
|
کدخبر: ۱۵۰۲۷۳

در پی شکست یوونتوس در خانه ناپولی

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۴۴ ساله بانوی پیر پس از شکست شاگردانش در ورزشگاه سن پائولو به رافائل بنیتس و سیاست های سرمایه گذاری ناپولی خرده گرفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته(یک شنبه) در چارچوب هفته سی و یکم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب ناپولی شد اما همچنان با ۸۱ امتیاز صدر جدول این رقابت ها را در اختیار دارد.

آنتونیو کونته، سرمربی یووه پس از شکست شاگردانش در ورزشگاه سن پائولو به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: نیمه اول خوب بود ولی ما نتوانستیم بازی را در کنترل خود بگیریم و فاقد شخصیت لازم بودیم. ما در این دیدار تاوان مصدومانی را که داشتیم دادیم، چون در حال حاضر در رقابت های مختلفی درگیر بازی هستیم.

وی افزود: ما مقابل ناپولی به میدان رفتیم که برای کسب موفقیت ساخته شده است. روی هم رفته ناپولی باشگاهی است که بیش از ۱۰۰ میلیون یورو در فصل نقل و انتقالات سرمایه گذاری کرده است ولی آنچنان وضعیت خوبی ندارد. مشکل اصلی ناپولی چگونگی سرمایه گذاری میلیونی در این تیم است. مسئولان باشگاه ناپولی آن هزینه ای که ما در طول ۳ سال گذشته روی تیم مان داشته ایم در طول یک سال انجام داده اند.

سرمربی بیانکونری تصریح کرد: ما این فصل روی تیم مان ۲۵ میلیون یورو سرمایه گذاری کردیم و با فروش بازیکنانی همچون آلساندرو ماتری، امانوئله جاچرینی و لوکا مارون به نوعی جبران این هزینه را هم کرده ایم. بنیتس باید مروری بر محاسبات خودش داشته باشد، چون فکر می کنم ناپولی در این فصل بیش از ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کرده است اما با این حال آنها همچنان ۱۷ امتیاز از ما عقب هستند.

در حال حاضر در جدول رده بندی سری A ایتالیا تیم یوونتوس با ۸۱ امتیاز صدرنشین است و تیم های رم و ناپولی به ترتیب با ۷۰ و ۶۴ امتیاز رده های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار