|
|
کدخبر: ۱۵۰۳۳۹

گلم به داماش آفساید نبود

خبرگزاری تسنیم: هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس تساوی فولاد و استقلال در هفته بیست ‎ونهم لیگ برتر را به سود سرخپوشان تهرانی دانست.

امید عالیشاه با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل داماش گیلان در هفته بیست وهشتم لیگ برتر به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: خدا را شکر در یکی از حساس ترین بازی های مان در راه کسب عنوان قهرمانی پیروز شدیم و میزبان خود را شکست دادیم.

هافبک تهاجمی پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس با شکست داماش شانس قهرمانی و کسب سهمیه اش بیشتر شد، چون ما حالا به مراتب اوضاع و شرایط بهتری نسبت به استقلال، نفت و سپاهان برای قهرمانی پیدا کرده ایم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه ۲۰ روی پاس عباس زاده دروازه داماش را باز کردم که به نظرم کاملاً درست بود اما کمک داور به اشتباه این گل را آفساید اعلام کرد و اعتراض من و آقای دایی نیز راه به جایی نبرد.

عالیشاه در خصوص دیدارهای هفته بیست ونهم لیگ برتر به ویژه مسابقه فولاد خوزستان - استقلال گفت: به نظر من تساوی فولاد و استقلال برای ما ایده آل خواهد بود، چرا که با پیروزی مقابل راه آهن ۲ امتیاز از فاصله ما با فولاد کمتر می شود و از طرف دیگر استقلال از کورس قهرمانی خارج خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار