|
|
کدخبر: ۱۵۰۵۸۸

قلعه نویی مربی باهوشی است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۵۳ ساله الجزیره امارات استقلال را تیمی قدرتمند توصیف کرد ولی گفت که بازیکنانش برای این دیدار به خوبی آماده شده اند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الجزیره امارات در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا فردا شب(چهارشنبه) در خانه خود پذیرای استقلال است. در حالی که استقلال از بازی های دور رفت از گروه A تنها یک امتیاز کسب کرده الجزیره وضعیت خیلی بهتری دارد و از ۹ امتیاز ممکن بازی های دور رفت ۷ امتیاز به دست آورده است.

والتر زنگا، سرمربی الجزیره در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال گفت: بازی جالبی خواهد بود و بازیکنان من برای این بازی کاملا آماده هستند. استقلال تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد. قلعه نویی هم مربی باهوشی است و می داند بازیکنانش را چگونه در جریان بازی مدیریت کند ولی از طرفی دیگر الجزیره هم تیم قدرتمندی است و ما به توانایی های خودمان در طول ۹۰ دقیقه بازی ایمان داریم. از نحوه آماده سازی تیم در چند روز گذشته هم رضایت کامل دارم.

سرمربی ایتالیایی الجزیره با تأکید بر اینکه تمرکز بازیکنانش تنها ارائه عملکرد عالی و بی نقص است، خاطرنشان کرد: نگران پیشرفت استقلال در این گروه یا نتایج الریان و یا واجدالشرایط شدن ما برای حضور در مرحله بعدی نباشید. این چیزها ذهن من را درگیر نمی کند و بازیکنان هم از این بابت نگرانی ندارند. تنها باید روی کار خود تمرکز کنیم و مقابل استقلال فقط باید به این بازی بیندیشیم. اگر تمرکز خودمان را در طول تمام زمان بازی حفظ و از فرصت ها استفاده کنیم احتمال اینکه نتیجه لازم را از بازی با استقلال بگیریم بسیار زیاد است.

وی افزود: برای انتخاب ترکیب اولیه تیم مقابل استقلال نظراتی دارم اما تا آخرین تمرین تیم پیش از شروع این بازی صبر خواهم کرد تا بهترین ترکیب را به میدان بفرستم. سعی می کنیم عبدالعزیز که مشکلات جسمانی دارد را به این بازی برسانیم چون بازیکن مهمی برای ما است. تنها بازیکنی که در این بازی نمی توانم روی آن حساب کنم علی سالم است چون به دلیل محرومیت تیم نمی تواند الجزیره را همراهی کند.

زنگا عنوان کرد: به جمع آوری اطلاعات از رقبا اهمیتی نمی دهم و تنها روی تیم خودم تمرکز کرده ام و به بازیکنانی که با من کار می کنند، واقعا اعتقاد دارم. آنها بهترین هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار