|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۳۳

خسرو حیدری هافبک راست تیم فوتبال استقلال تهران که در دوران فوتبالی خود به عنوان بازیکن اخلاق شناخته شده است به احتمال قوی در لیست مسافران احتمالی جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ قرار بگیرد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حضور خسرو حیدری در لیست احتمالی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، ما را ترغیب به نوشتن زندگی نامه وی کرد.

خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال در ۲۳ شهریور سال ۱۳۶۲ در شهر تهران متولد شد.

خسرو حیدری با قد ۱۷۴ سانتی متر در لیست هافبک راست تیم استقلال تهران بازی می کند.

وی نخستین دوران بازیکنی خود را در سنین نوجوانی با تیم پرسپولیس آغاز کرد و بعد از عملکرد خوبش صد مرفاوری استعدادیاب خوب استقلال وی را جذب کرد تا در کنار بازیکنانی چون تیموریان و جباری درخشش خود را نشان دهد.

حیدری به دلیل گذراندن دوران مقدس سربازی از سال ۸۱ تا ۸۳ به عضویت تیم ابومسلم در آمد و از سال ۸۳ تا ۸۴ وارد تیم فوتبال پیکان شد و در این یک سال با ۲۹ بازی انجام داده ۱۰ گل به ثمر رساند.

هافبک راست تیم فوتبال استقلال تهران در سال ۸۴ تا ۸۵ به تیم پاس پیوست و درهمان سال ۲۲ بار به میدان رفت و یک گل به نام خود ثبت کرد.

حیدری با تمدید قرارداد از سال ۸۵ تا ۸۷ در تیم پاس ماند و با ۵۶ بازی انجام داد اما در آن ۲ سال نتوانست اسم خود را در لیست گل زنان این تیم ثبت کند.

وی در سال ۸۷ جذب تیم استقلال شد و تا سال ۸۹ در آن باشگاه ماند اما از مجموع ۶۵ بازی خود فقط توانست یک گل به ثمر برساند.

خسرو حیدری از سال ۸۹ به تیم سپاهان دعوت شد و برای این تیم ۳۱ با به میدان رفت و یک گل را برای خود ثبت کرد.

هافبک راست تیم فوتبال استقلال تهران از سال ۹۰ دوباره به تیم استقلال بازگشت و تاکنون در این تیم باقی مانده است و تاکنون برای این تیم ۶۳ بار به میدان رفته است اما فقط توانسته یک گل به ثمر برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار