|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۶۶

مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا؛

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با جدال بارسلونا و آتلتیکو مادرید در نیوکمپ و نبرد منچستر با بایرن مونیخ در اولترافورد آغاز می شود.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانمرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا امشب آغاز خواهد شد.

**بارسلوتا - اتلتیکو مادرید / جدال لالیگایی در لیگ قهرمانان اروپا
امشب و از ساعت ۲۳:۱۵ تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان هموطن خود تیم اتلتیکو مادرید خواهد بود.
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید که در این فصل نمایش خیره کننده ای از خود نشان داده است هم اکنون در لیگ اسپانیا در جایگاه نخست جدول قرار دارد. و در لیگ قهرمانان اروپا هم موفق شده است در مرحله گروهی با اقدار و با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن به عنوان تیم اول از گروه G راهی مرحله حذفی شود. و در مرحله حذفی نیز تیم میلان را با ۵ گل درهم کوبید و راهی مرحله یک چهارم شد و حالا شاید برای بارسلونا هم بتواند مشکل جدی ایجاد کند.
در آن سوی میدان بارسلونا هم با فوق ستاره های خود به دنبال راه یای به مرحله بعد است. بارسلونا هم اکنون در رده دوم لالیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با کسب ۱۳ امتیاز به عنوان تیم اول گروه H به دور حذفی راه پیدا کرد و در این مرحله تیم قدرتمند منچسترسیتی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم شد.
حال باید دید کدام یک از نمایندگان اسپانیا می تواند جزو ۴ تیم برتر این دوره از لیگ قهرمانان اروپا شود.
**منچستریونایتد - بایرن مونیخ / تکرار فینال ۱۹۹۹ بدون سر الکس
در دیگر بازی این مرحله از ساعت ۲۳:۱۵ تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه اولترافورد میزبان تیم بایرن مونیخ، قهرمان سال گذشته لیگ قهرمانان است.
این دیدار نخستین مصاف دیوید مویس سرمربی منچستر با گواردیولا پس از خداحافظی در آلکس فرگوسن از سرمربی گری منچستر است.
تیم منچستر هم اکنون در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و از ۳۲ بازی در لیگ جزیره با ۵۴ امتیاز در رده هفتم لیگ برتر انگلستان قرار دارد.
اما در آن سوی میدان شاگردان پپ گواردیولا در تیم بایرن مونیخ در بهترین شرایط ممکن قرار دارند و در بوندسلیگا یک رکورد تاریخی برجای گذاشتند و توانستند در فاصله ۷ هفته مانده با پایان این رقابت ها قهرمان شوند.
تیم فوتبال بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نیز با قرار گرفتن در مقابل تیم بحران زده منچستریونایتد از شانس زیادی برای صعود به جمع ۴ تیم برتر برخوردار است.
حال باید دید آیا تیم بایرن مونیخ می تواند به راحتی از سد منچستریونایتد عبور کند یا این نماینده انگلستان است که با پیروزی برابر این تیم آلمانی از بحران خارج می شود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار