|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۸۱

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری تسنیم: تسم فوتبال تراکتورسازی موفق شد برابر حریف اماراتی خود به پیروزی یک نیمه ای دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، دیدار ۲ تیم تراکتورسازی و العین امارات از هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امروز(سه شنبه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز آغاز شد که نماینده کشورمان در پایان نیمه اول به پیروزی یک بر صفر رسید.

این دیدار که در دور رفت با نتیحه ۳ بر یک به سود العین خاتمه یافته بود، به نوعی برای شاگردان تونی اولیویرا حیثیتی و انتقامی محسوب می شد و به همین علت تراکتورسازان از ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند.

کریم انصاریفرد مهاجم گلزن تیم تراکتورسازی در دقیقه ۸ بازی اولین موقعیت خطرناک بازی را روی دروازه العین ایجاد کرد و با یک شوت از راه دور قصد داشت تا دروازه حریف اماراتی را باز کند، اما توپ او با فاصله نسبتاً کمی از کنار دروازه بیرون رفت تا هواداران حسرت از دست رفتن این موقعیت را در همان ابتدای بازی بخورند.

هر چند ۲ تیم در ادامه بازی موقعیت های آنچنانی روی دروازه یکدیگر نداشتند و خطری روی دروازه ها ایجاد نشد، اما در دقیقه ۲۰ تراکتورسازی روی یک موقعیت کرنر که از سمت چپ به دست آمده بود موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی به دست آورد. این کرنر توسط حبیب گردانی روی دروازه العین ارسال شد تا سعید دقیقی با یک ضربه سر دقیق برای تراکتورسازی گلزنی کند.

العین که بعد از به ثمر رسیدن گل تراکتورسازی برای جبران جلو کشیده بود و بیشتر چشم به ضد حملات داشت، در دقیقه ۲۹ روی اشتباه مهدی کیانی صاحب موقعیت تک به تک می شد اما حامد لک دروازه بان تراکتورسازی با هوشیاری بالا از دروازه خارج شد و پیش از رسیدن مهاجم العین به توپ، اشتباه کیانی را جبران کرد.

در ادامه این دیدار شاگردان تونی اولویرا که از حریف خود پیش بودند بازی را در دست گرفتند و کنترل کردند تا نیمه نخست این دیدار با پیروزی به سود نماینده کشورمان به پایان برسد.

هر چند انصاریفرد در دقیقه ۴۶ بازی یک موقعیت تک به تک را از دست داد و در ادامه نیز در محوطه جریمه روی او خطای مشکوک به پنالتی انجام شد اما این دیدار در نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار