|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۹۰

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار تدارکاتی مقابل صبای قم مهم قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه بود نه نتیجه.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگارانکریم باقری درباره برتری دو بر یک سرخپوشان مقابل صبای قم گفت: در مجموع بازی خوبی بود و از تمامی بازیکنان در این بازی تدارکاتی استفاده شد تا آنها در شرایط مسابقه قرار بگیرند. همچنین اهداف فنی و تاکتیکی مربیان تیم نیز مورد استفاده قرار گرفت و به طور کلی باید بگویم این بازی فواید بسیار خوبی برای تیم ما داشت.

کریم باقری درباره نتیجه این بازی تدارکاتی افزود: برتری پرسپولیس مقابل صبا و نتیجه چندان مهم نبود. هدف ما قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه و یک سری برنامه های فنی بود نه نتیجه. در این بازی از اغلب بازیکنان استفاده شد تا با توجه به فاصله دو بازی پرسپولیس مقابل داماش و راه آهن بچه ها در شرایط بازی باشند. تیم صبای قم هم تیم خوبی است و آنها از نفرات اصلی خود نیز در این بازی استفاده کردند. این بازی برای صبا هم فوایدی داشت. بازی درگیرانه و خوبی بود و ما به اهدافی که داشتیم دست یافتیم.

مربی پرسپولیس درباره برتری سرخپوشان مقابل داماش و بازی بعدی مقابل راه آهن تصریح کرد: کسب سه امتیاز مقابل داماش از اهمیت بالایی برای ما برخوردار بود و خوشبختانه توانستیم در خانه حریف سه امتیاز بازی را گرفته و با توجه به نتایجی که برای برخی تیم های بالای جدول رقم خورد شانس قهرمانی یا کسب سهمیه افزایش یافت و این اتفاق بسیار خوبی بود. خوشحالیم که در آغاز سال نو و با برتری و افزایش شانس قهرمانی هواداران را خوشحال کردیم. بچه ها واقعاً در رشت با تمام وجود به میدان رفتند. حالا به فکر بازی با راه آهن هستیم و معتقدم بازی سختی در پیش رو داریم. ما باید با تمام توان تلاش کنیم دو بازی باقی مانده را ببریم و منتظر برخی اتفاقات باشیم تا انشاالله به قهرمانی برسیم. نتیجه بازی استقلال و فولاد که هر دو شانس قهرمانی دارند بسیار تاثیرگذار خواهد بود و ما باید دو بازی خود را با موفقیت پشت سر بگذاریم و امیدوار باشیم که نتایج تیم فولاد و دیگر تیم های بالای جدول به نفع ما باشد. در حال حاضر تیم فولاد از شانس بیشتری نسبت به سایر تیم ها برخوردار است ولی بازی رو در روی استقلال و فولاد تا حدود زیادی تعیین کننده خواهد بود. ما بسیار امیدواریم که هواداران در بازی مقابل راه آهن حضور پرشماری در ورزشگاه آزادی داشته باشند و هواداران با حمایت همه جانبه خود کمک کنند تا تیم پرسپولیس با روحیه و انگیزه های هرچه بیشتر به مصاف تیم راه آهن رفته و یک پیروزی باشکوه را رقم زنند. انشاالله که اتفاقات خوبی در بازی بعدی به نفع تیم ما رخ دهد. ما روز یکشنبه منتظر هواداران هستیم.

کریم باقری در پایان گفت: امیدوارم مشکلات اداری مبلغی که قرار بود به بازیکنان پرداخت شود در آغاز هفته آینده حل و فصل شود تا بازیکنان با تمرکز و شرایط روحی روانی بهتری تلاش کرده و امیدوار به آینده باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار