|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۹۴

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال تراکتورسازی در خانه برابر صدرنشین گروه C به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امروز(سه شنبه) با برگزاری تراکتورسازی و العین امارات از گروه C و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز پیگیری شد که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

نیمه اول
این دیدار که در دور رفت با نتیحه ۳ بر یک به سود العین خاتمه یافته بود، به نوعی برای شاگردان تونی اولیویرا حیثیتی و انتقامی محسوب می شد و به همین علت تراکتورسازان از ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند.

کریم انصاریفرد مهاجم گلزن تیم تراکتورسازی در دقیقه ۸ بازی اولین موقعیت خطرناک بازی را روی دروازه العین ایجاد کرد و با یک شوت از راه دور قصد داشت تا دروازه حریف اماراتی را باز کند، اما توپ او با فاصله نسبتاً کمی از کنار دروازه بیرون رفت تا هواداران حسرت از دست رفتن این موقعیت را در همان ابتدای بازی بخورند.

هر چند ۲ تیم در ادامه بازی موقعیت های آنچنانی روی دروازه یکدیگر نداشتند و خطری روی دروازه ها ایجاد نشد، اما در دقیقه ۲۰ تراکتورسازی روی یک موقعیت کرنر که از سمت چپ به دست آمده بود موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی به دست آورد. این کرنر توسط حبیب گردانی روی دروازه العین ارسال شد تا سعید دقیقی با یک ضربه سر دقیق برای تراکتورسازی گلزنی کند.

العین که بعد از به ثمر رسیدن گل تراکتورسازی برای جبران جلو کشیده بود و بیشتر چشم به ضد حملات داشت، در دقیقه ۲۹ روی اشتباه مهدی کیانی صاحب موقعیت تک به تک می شد اما حامد لک دروازه بان تراکتورسازی با هوشیاری بالا از دروازه خارج شد و پیش از رسیدن مهاجم العین به توپ، اشتباه کیانی را جبران کرد.

در ادامه این دیدار شاگردان تونی اولویرا که از حریف خود پیش بودند بازی را در دست گرفتند و کنترل کردند تا نیمه نخست این دیدار با پیروزی به سود نماینده کشورمان به پایان برسد.

هر چند انصاریفرد در دقیقه ۴۶ بازی یک موقعیت تک به تک را از دست داد و در ادامه نیز در محوطه جریمه روی او خطای مشکوک به پنالتی انجام شد اما این دیدار در نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

نیمه دوم
العین که نیمه اول را با شکست راهی رختکن شده بود، نیمه دوم را هجومی دنبال کرد و در آغاز این نیمه صاحب یک ضربه ایستگاهی در فاصله ۳۵ متری تا دروازه شد که البته ضربه عبدالرحمن با برخورد به دیوار دفاعی به دروازه حامد لک نرسید.

در ادامه و در دقیقه ۵۰ العینی ها ۲ بار روی ضربه کرنر روی دروازه تراکتورسازی ایجاد خطر کردند که این موقعیت ها توسط شاگردان تونی اولیویرا دفع شد تا نماینده امارات راه به جایی نبرد.

العین که برای به ثمر رساندن گل مساوی عطش بالایی داشت، موفق شد در دقیقه ۵۵ این بازی با ارسال عمر عبدالرحمن از سمت چپ و ضربه سر آساموآ ژیان گل تساوی را وارد دروازه حامد لک کنند.

پس از به ثمر رسیدن گل مساوی العین به نظر می رسید تمرکز بازیکنان تراکتورسازی به هم ریخته بود و این بار عمر عبدالرحمن از پشت محوطه جریمه پاسی را در عمق دفاع سرخپوشان تبریزی فرستاد تا برادر او محمد عبدالرحمن در دقیقه ۵۹ گل دوم العین را به ثمر برساند.

تراکتورسازی بعد از عقب افتادن از میهمان خود برای جبران گل خورده و فرار از شکست به سمت دروازه العین حمله کرد و در دقیقه ۶۱ فرشاد احمدزاده روی یک حرکت فردی با پشت سر گذاشتن مدافعان حریف موفق شد دروازه این تیم اماراتی را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۶۵ العینی ها روی یک ضد حمله برای به ثمر رساندن گل سوم صاحب موقعیت مناسبی شدند اما حامد لک به خوبی ضربه مهاجم العین را مهار کرد.

تونی اولیویرا از دیدار خانگی خود برابر العین دنبال کسب ۳ امتیاز بود و به همین دلیل در ۲۰ دقیقه پایانی بازی علی کریمی را از بازی خارج کرد تا محمد ابراهیمی که یک مهاجم است جای هافبک تکنیکی اش را بگیرد.

بازیکنان تیم العین در دقیقه ۷۱ بار دیگر موفق شدند در محوطه جریمه تراکتوسازی ایجاد خطر کنند که ارسال آنها از سمت راست توسط ژیان در آستانه ورود به دروازه توسط لک مهار شد.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه نیز بار دیگر دست به تعویض زد و با خارج کردن سعید دقیقی مهاجم گلزن خود، مسعود ابراهیم زاده مهاجم جوان و تازه نفس تراکتورسازان را به زمین فرستاد.

۲ تیم در لحظات باقی مانده نیمه دوم نتوانستند کاری از پیش ببرند و تراکتورسازی هم از ۲ کرنر خود در دقیقه ۹۲ سودی نبرد تا این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان برسید.

العین با این تساوی ۷ امتیازی شد و در صدرجدول گروه C باقی ماند و تراکتورسازی نیز با ۵ امتیاز موقتاً به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش تسنیم، دیگر دیدار این گروه بین تیم های الاتحاد عربستان - لخویای قطر فردا شب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار