|
|
کدخبر: ۱۵۰۷۳۶

تکرار /

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنانم کم آورده بودند و این موضوع هم به تعطیلی نوروز شما برمی گردد که این موضوع در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تونی اولیویرا پس از تساوی ۲ بر ۲ تراکتورسازی مقابل العین اظهار داشت: در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و به آنچه که می خواستیم رسیدیم، اما برخلاف گفته های من در ۲۰ دقیقه شاهد بازی بازیکنانم نبودم و فکر می کنم بدن آنها تحلیل رفته بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به تعطیلی ۴ روزه تیم یادآور شد: در حالی که العین در مدت استراحت ما ۲ دیدار دوستانه انجام داد اما بازیکنان ما در تعطیلات به سر می برند. همین موضوع برای ما مشکل آفرین شد، بازیکنانم کم آورده بودند و این موضوع هم به تعطیلی نوروز شما برمی گردد که این موضوع در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

وی در مورد اینکه چقد شانس صعود برای تیمش قائل است گفت: تا روز آخر می جنگیم. امیدوارم که بتوانیم حق این تماشاگران را بدهیم، این هواداران هم سنگ تمام گذاشتند.

سرمربی تراکتورسازی گفت: باید بدانید که العین از ۹ بازیکن خارجی استفاده می کند و ۲ بازیکن دیگر این تیم هم بازیکنان یمنی هستند و یک تیم کاملا غیر بومی هستند. جدای از این مسئله هزینه های مصرف شده در دو باشگاه متفاوت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که می بینید سرمربی تیم ملی ایران نیز از بازیکنان ۲ رگه و چند ملیتی استفاده می کند و این موضوع نشان می دهد که در ایران بازیکن خیلی خوب کم است.

اولیویرا یادآور شد: ما باید در ۲ جبهه بجنگیم یکی در لیگ برتر و دیگری در آسیا. تاکنون تیم با من در لیگ نتیجه نگرفته است، ما برای سال آینده سهمیه آسیا را کسب کرده ایم و مسئولان باید از هم اکنون به فکر سال اینده باشند.

وی از نتیجه بازی ابراز رضایت کرد و گفت: به نظرم حبیب گردانی بهترین عملکرد را در این دیدار داشت.

اولیویرا تصریح کرد: ما برای دیدار با لخویا احمدزاده و کیانی ۲ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم. این موضوع کار را برای ما دشوار خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار