|
|
کدخبر: ۱۵۰۷۶۹

بازیکنان و هواداران منچستر عالی بودند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۵۰ ساله شیاطین سرخ در پی تساوی خانگی شاگردانش مقابل بایرن با تمجید از عملکرد بازیکنان من یونایتد گفت: تیم من برای رسیدن به مرحله بعد پا به پای باواریایی ها پیش خواهد رفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در نخستین شب از دیدارهای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته(سه شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها بود. شیاطین سرخ که در این بازی از حمایت بیش از ۷۳ هزار هوادار خودی بهره می برد در پایان ۹۰ دقیقه مقابل میهمانش تن به تساوی یک بر یک داد. نمانیا ویدیچ(۵۸) برای منچستریونایتد و باستین شواین اشتایگر(۶۶) برای بایرن گلزنی کردند تا دیدار برگشت ۲ تیم با حساسیت بالایی برگزار شود.

دیوید مویس، سرمربی سرخپوشان منچستر در پی تساوی شاگردانش مقابل قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازیکنانم در این دیدار عالی بازی کردند، البته از گلی که دریافت کردیم کمی ناامید شدم ولی عملکرد تیمم واقعاً خوب بود. ما در این بازی مقابل بایرن با عزم راسخ و جدیت خاصی بازی کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که عملکردمان بی نقص است.

وی در ادامه به سابقه خوب منچستریونایتد در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و گفت: هواداران منچستریونایتد در بازی با بایرن مونیخ فوق العاده بودند و فضای خوبی بر ورزشگاه حاکم بود.

سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد در خصوص موقعیت تک به تکی که دنی ولبک، مهاجم این تیم در نیمه نخست از دست داد، گفت: بازیکنان باید در این سطح از فوتبال از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی باشند و وقتی چنین فرصتی را به دست می آورند باید آن را تبدیل به گل کنند.

مویس همچنین خاطرنشان کرد: می دانیم که در بازی برگشت مقابل بایرن باید یک گل به ثمر برسانیم و برای رسیدن به این هدف مان چاره ای خواهیم اندیشید. البته می دانیم که ما هم برای صعود به دور بعد فرصت فوق العاده ای داریم و برای رسیدن به این مهم پا به پای باواریایی ها پیش خواهیم رفت.

«ما به دنبال رسیدن به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان هستیم»، وی با طرح این مدعا ادامه داد: ما شانس خود را برای پیروزی در دیدار برگشت در مونیخ بالا می دانیم. بهترین عملکرد منچستریونایتد در فصل جاری در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بوده است و ما برای تداوم این وضعیت نیاز داریم تا بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

دیدار برگشت ۲ تیم چهارشنبه آینده در ورزشگاه آلیانتس آره نای شهر مونیخ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار