|
|
کدخبر: ۱۵۰۸۲۲

منچستر همیشه یکی از بهترین هاست

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: برای تیمم آرزوی موفقیت می کنم و در کل از تساوی راضی هستم.

به گزارشخبرگزاری فارس، شب گذشته باوارایی ها در ورزشگاه اولدترافورد و در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک بر یک برابر میزبان خود «منچستریونایتد» مساوی کردند.

پپ گواردیولا در این باره اظهار داشت: ابتدا برای تیمم آرزوی موفقیت می کنم. من در کل راضی هستم. منچستریونایتد یکی از بهترین تیم های جهان است و من همیشه گفته ام نباید این نکته را از خاطر دور نگه داشت و فراموش کرد. در این بازی یک گل خارج از خانه زدیم که برای ما خیلی اهمیت دارد. البته خوش شانس هم بودیم که موقعیت های ولبک و وین رونی گل نشدند. چون در آن صورت به مشکل بر می خوردیم.

وی ادامه داد: بازی کردن مقابل چنین تیمی که در دفاع بسیار یکپارچه عمل می کند، راحت نیست. تلاش می کنیم برای این منظور در مونیخ راهکاری پیدا کنیم. البته برای بازی برگشت باستین شواین اشتایگر و مارتینز در زمین غایب هستند. با این حال ۱۱ بازیکن در زمین داریم. اینگونه اتفاقات معمولا پیش می آید و ما باید برایش راه حلی خوب داشته باشیم.

گواردیولا همچنین عنوان کرد: تساوی یک بر یک همیشه نتیجه خطرناکی است. حتی برد ۲ بر یک هم خطرناک است. من به بازیکنانم می گویم باید تلاش کنند برنده بازی برگشت شوند. اطمینان دارم که قادر می شویم این کار را انجام دهیم. به بازیکنانم اطمینان کافی دارم و انتظار دارم با حمایت هواداران در مونیخ به هدفی که داریم برسیم.

در این پیکار نمانیا ویدیچ دقیقه ۵۸ برای منچستریونایتد، باستین شواین اشتایگر دقیقه ۶۷ برای بایرن گلزنی کردند. شواینی دقیقه ۹۰ از زمین اخراج شد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار