|
|
کدخبر: ۱۵۰۸۳۱

برای دیه گو خوشحالم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتین روخی بلانکو بازی بارسلونا - اتلتیکومادرید را از لحاظ تاکتیکی زیبا توصیف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در پی تساوی شاگردانش در خانه بارسلونا گفت: واقعاً برای دیه گو و گلی که در این بازی به ثمر رساند خیلی خوشحالم، او واقعاً به این گل نیاز داشت. دیه گو با ورودش به میدان به جای دیه گو کاستا در زمان مهمی برای ما گلزنی کرد. او بازیکنی کلیدی برای ما از حالا تا پایان فصل خواهد بود. کاستا هم نمی خواست از زمین خارج شود ولی به دلیل مصدومیت مجبور به این کار شد. باید ببینیم مصدومیت او چیست و امیدواریم اتفاق خاصی برای این بازی رخ نداده باشد.

روخی بلانکو شب گذشته(سه شنبه) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ تیم بارسلونا را با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کرد. در این بازی نیمار(۷۱) برای بارسا و دیه گو(۵۶) برای اتلتیکو گلزنی کردند.

سرمربی آرژانتینی تیم دوم شهر مادرید تصریح کرد: ما در این مسابقه مقابل حریفی بزرگ و صاحب نام بازی کردیم. ما تیمی شجاع در اختیار داریم و همین موضوع من را در مقابله با چنین تیم هایی دلگرم می کند. از لحاظ تاکتیکی بازی زیبایی را شاهد بودیم، هر ۲ تیم با قدرت بازی کردند و سبک بازی خودشان را به نمایش گذاشتند. به طور حتم جو بازی برگشت در ورزشگاه ویسنته کالدرون فوق العاده خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار