|
|
کدخبر: ۱۵۱۰۲۶

لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری تسنیم: تیم های رئال مادرید و پاری سن ژرمن در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمانان خود را با شکست بدرقه کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب دو بازی برگزار شد و طی آن تیم های رئال مادرید و پاری سن ژرمن برابر حریفان خود پیروز شدند.

در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، شاگردان کارلو آنچلوتی پذیرای بورسیادورتموند بودند و حریف خود را با شکست ۳ بر صفر بدرقه کردند. گرثبیل در دقیقه ۳، ایسکو در دقیقه ۲۷ و رونالدو در دقیقه ۵۷ گل های رئال مادرید را به ثمر رساند تا این تیم علاوه بر انتقام شکست فصل گذشته از دورتموند، در دیدار برگشت کار آسانی برای صعود داشته باشد.

در دیگر دیدار پاری سن ژرمن با نتیجه ۳ بر یک میهمانش چلسی را شکست داد. ابتدا ازکوئیل لاوتزی در دقیقه ۳ میزبان را پیش انداخت اما ادن هازارد در دقیقه ۲۷ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. این اما پایان کار نبود و پاری سن ژرمن با گل به خودی داوید لوئیز در دقیقه ۶۱ و خاویر پاستوره در دقیقه ۹۰ به دو گل دیگر دست یافت و در نهایت ۳ بر یک شاگردان آقای خاص را مغلوب کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار