|
|
کدخبر: ۱۵۱۰۴۳

گل سوم مضحک بود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۵۰ ساله چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل پاری سن ژرمن گفت: بازی برگشت دشوار خواهد بود ولی هیچ چیز غیرممکن نیست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو پس از شکست ۳ بر یک شاگردانش در خانه پاری سن ژرمن در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: مقابل تیم بزرگی بازی کردیم که مهاجمان فوق العاده ای در اختیار دارد. شما از این مهاجمان انتظار گلزنی داشتید و آنها هم موفق به این کار شدند. ما با عملکرد ضعیف در دفاع مان به آنها در این زمینه کمک کردیم. در گل اول روی یک موقعیت ساده مرتکب اشتباه شدیم و به مهاجم پاری سن ژرمن پاس گل دادیم. روی گل دوم هم اصلا مدافعان ما نتوانستند کاری انجام دهند.

وی افزود: گل دومی که خوردیم در واقع گل به خودی بود که بازیکنم(داوید لوئیز) روی بدشانسی به ثمر رساند و روشی که بازیکنانم به دفاع پرداختند درست نبود. گل سوم هم خیلی مضحکانه بود. گری کاهیل گفت که گل در شلوغی به ثمر رسید ولی من می گویم گل مضحک و مسخره ای خوردیم. نمی توانم بازیکنانم را بابت اشتباهات فردی شان سرزنش کنم و این کار را خارج از پاریس هم نخواهم کرد و تنها در رختکن با بازیکنانم صحبت می کنم.

سرمربی پرتغالی چلسی تصریح کرد: بازی برگشت دشوار است ولی نتیجه گرفتن در آن غیرممکن نیست. در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. آنها در این بازی ۳ گل زدند ولی ما در این کار ناکام بودیم اما کسی چه می داند که در بازی برگشت چه اتفاقی خواهد افتاد. برای صعود از این مرحله باید هرچه در چنته داریم برای بازی برگشت رو کنیم.

مورینیو اظهار داشت: وقتی نتیجه یک بر یک شد تغییر سیستم دادم چون فکر می کردم فرناندو تورس نسبت به آندره شورله می تواند در خط حمله بیشتر به ما کمک کند. تیم با شورله راحت بود ولی فکر کردم با ورود فرناندو تیم بهتر و روان تر بازی خواهد کرد.

آقای خاص خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم در دیدار برگشت نتیجه را به سود خود تغییر دهیم. باید تمام تلاش خودمان را برای تحقق این هدف انجام بدهیم.

دیدار برگشت ۲ تیم سه شنبه آینده در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار