|
|
کدخبر: ۱۵۱۱۳۲

۳ تا ۵ میلیون یورو قیمت انتقال سردار به لیگ جزیره

خبرگزاری تسنیم: سایت های خارجی مختلف درباره وضعیت بازیکن ایرانی روبین کازان در فصل نقل وانتقالات گزارش داده اند که شانس آرسنال برای جذب آزمون بیشتر است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سردار آزمون مهاجم جوان تیم فوتبال روبین کازان پرخبرترین بازیکن ایرانی یک هفته اخیر در سایت ها و خبرگزاری های خارجی بوده که در خبرها صحبت از پیوستن او به آرسنال، میلان، یوونتوس و حتی بارسلونا به میان آمده است.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، سایت تریبال فوتبال از تلاش آرسنال برای جذب بازیکن جوان روبین کازان روسیه خبر داده و از سردار آزمون به عنوان لیونل مسی ایران نام برده که یکی از استعدادهای درخشان لیگ فوتبال روسیه است.

این سایت در خصوص پیشنهاد آرسنال به روبین کازان نوشته است: منابع روسی خبر داده اند آرسنال برای به خدمت گرفتن سردار آزمون که در سال ۲۰۱۳ از سپاهان به روبین کازان آمد با این باشگاه در تماس است تا در مورد قیمت این بازیکن به نتیجه برسد.

در ادامه این گزارش آمده است که باشگاه روبین کازان تمایل دارد سردار آزمون را به قیمت ۳ میلیون یورو به فروش برساند، در حالی که پیش از سایت مترو خبر داده بود قیمت تقریبی این انتقال ۲ میلیون پوند(۲.۴ یورو) است.

به گزارش تسنیم، همچنین سایت foot anglais درباره این انتقال نوشته است: بدون شک باشگاه آرسنال در این فصل هم در نقل وانتقالات تابستانی حضور فعالی خواهد داشت اما قصد ندارد سراغ بازیکنان گران قیمت برود. آرسن ونگر که همیشه در کشورها «عجیب و غریب» به دنبال بازیکن می گردد این بار به دنبال بازیکنی در کشور روسیه است. حضور در آرسنال و پیوستن به این تیم برای بازیکنی که اکنون در روبین کازان تکامل می یابد و لقبش مسی ایران است رویای بزرگی محسوب می شود. سردار آزمون نام این بازیکن ۱۹ ساله است که جزو یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر روسیه به حساب می آید.

در ادامه خبر این سایت آمده، قیمت این بازیکن را که اکنون آرسنال برای جذب او در تماس است، می توان ۵ میلیون یورو در نظر گرفت.

سایت tuttomercatoweb درباره انتقال سردار آزمون به میلان ایتالیا خبر داده که این باشگاه رقیبانی برای جذب مسی ایران پیدا کرده است. این سایت در خصوص احتمال پیوستن سردار آزمون به میلان نوشته است: با توجه به اینکه فیفا فعالیت بارسلونا در نقل وانتقالات فصل آینده را منع کرده، می توان این بازیکن(سردار آزمون) را از حالا بازیکن آرسنال تلقی کرد.

توپچی ها آماده ارائه پیشنهاد ۲ میلیون پوندی به این بازیکن هستند تا در رقابت با گالیانی برای جذب او پیروز شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار