|
|
کدخبر: ۱۵۱۱۷۱

گزاش تمرین پرسپولیس

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که پیام صادقیان و محمد عباس زاده پا به توپ شدند اما همچنان وضعیت مهاجم قرمزپوشان در پرده ای از ابهام است.

به گزارشخبرگزاری فارس، تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد. در تمرین امروز پرسپولیسی ها پس از گرم کردن بدن های خود به کارهای هوازی، سرعتی، پاسکاری و حفظ توپ و پرسینگ پرداختند. در مرحله پایانی نیز فوتبال چندجانبه را در دستور کار خود قرار دادند.

*در تمرین امروز با صلاحدید کادر پزشکی پیام صادقیان و عباسزاده دو بازیکن مصدوم پرسپولیس در اختیار کادر فنی قرار داده شده است. وضعیت عباس زاده با وجود انجام تمرین برای بازی با راه آهن کمی مبهم تر از صادقیان است.

* اکثر اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس امروز با فرزندان خود به تمرین آمده بودند.

*مولایی با پوشیدن لباس گرم کن در تمرین امروز قرمزپوشان را تمرین داد.

*حمید مطهری مربی امیدهای پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشت.

*دایی ۳۰دقیقه تمرین را ابتدا نظاره گر بود و سپس وارد زمین شد او در حفظ توپ و پرسینگ تأکید زیادی داشت و بازیکنان به دنبال دادن پاس های سالم در هنگام شروع های مجدد باشند. دایی هرچند دقیقه یک بار بازی را نگه می داشت و به بازیکنان تذکر می داد.

*به علت بارش شدید باران کلیه بازیکنان و کادر فنی امروز خیس شده بودند اما دایی تأکید داشت که در همین زمین خیس باید تمرین ادامه داشته باشد.

*پس از اینکه پرسپولیسی ها تمرین خود را تعطیل کردند ۵ بازیکن به تمرینات ویژه سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند. پولادی، بنگر، خلعتبری، حاتمی و حقیقی پنج بازیکن پرسپولیس بودند.

*قاسم دهنوی و سیدجلال حسینی نیز ۳۰دقیقه بیشتر از سایر بازیکنان به دور زمین دویدند.

*سیدجلال حسینی نیز با رفع مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت کرد.

*کریم باقری در حفظ توپ و پرسینگ پرسپولیسی ها را همراهی کرد.

*مجتبی محرمی نیز در تمرین امروز حضور داشت.

*محمد دایی پس از حضور در مرحله اول تمرین و سپس فیزیوتراپی زودتر ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد.

*تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ظرف ۴۸ ساعت آینده پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. قرمزپوشان فردا ساعت ۱۱ تمرینات خود را در درفشی فر ادامه می دهند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار