|
|
کدخبر: ۱۵۱۱۸۳

خبرگزاری تسنیم: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روند بهبودی پیام صادقیان و محمد عباس زاده امیدوارکننده بوده و تلاش می کنیم آنها را به بازی روز یکشنبه با راه آهن برسانیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پیام صادقیان و محمد عباس زاده و حضورشان در تمرینات گروهی عصر روز پنجشنبه گفت: صادقیان و عباس زاده را تست کردیم تا ببینیم شرایط حضور در تمرینات گروهی و کار با توپ را دارند و تا چه اندازه می توانند در این تمرینات شرکت کنند. از زمانی که این دو بازیکن با آسیب دیدگی از ناحیه زانو و عضله همسترینگ مواجه شدند برنامه های ویژه ای را برای آنها در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: علاوه بر عکسبرداری و MRI و مشخص شدن میزان و نوع مصدومیت آنها حرکت های کششی، حرکت درمانی و فیزیوتراپی را برای آنها در نظر گرفتیم و طی چهار پنج روز گذشته به طور مرتب و منظم برنامه های ویژه ای را پیاده کردیم و روند بهبودی آنها پیشرفت خوب و امیدوارکننده ای داشته است.

حقیقت اظهار داشت: در روز سیزده به در نیز در ورزشگاه درفشی فر تمرینات ویژه ای را برای آنها در نظر گرفته بودیم و خوشبختانه این دو بازیکن در تست امروز موفق عمل کرده و مشکل خاصی نداشتند.

پزشک تیم پرسپولیس عنوان کرد: در تمرینات روزهای جمعه و شنبه نیز آنها را زیر نظر داشته و این دو بازیکن علاوه بر تمرینات تیمی تمرینات ویژه دیگری نیز انجام خواهند داد. در مجموع باید بگویم عباس زاده و صادقیان همچنان زیر نظر کادر پزشکی هستند و در حال طی کردن دوران نقاهت.

وی افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا آنها را به بازی با راه آهن رسانده و در اختیار کادرفنی قرار دهیم و امیدواریم آنها در دوران نقاهت با مشکلی مواجه نشده و بتوانند از شرایط مطلوبی برخوردار باشند.

حقیقت درباره وضعیت سایر بازیکنان پرسپولیس گفت: آخر فصل است و بازیکنانی داریم که با مشکل کوفتگی عضلات و ضرب خوردگی مواجه هستند اما این مشکل چیز حاد و خاصی نیست که مانع از بازی کردن آنها شود. فقط مهرداد پولادی با گرفتگی عضلات مواجه شده بود که خوشبختانه مصدومیت وی نیز برطرف شده و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: سیدجلال حسینی نیز خوشبختانه امروز با تیم تمرین کرد و در اختیار کادرفنی است. بازیکنان پرسپولیس تلاش زیادی می کنند و ما نیز سعی می کنیم آنها را از نظر حل مشکلات درمانی کمک کرده و در اختیار کادرفنی قرار دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار