|
|
کدخبر: ۱۵۱۸۶۴

گزارش توتال فوتبال از جام ملت های آسیا

سایت توتال فوتبال در گزارشی مدعی شد که ایران باید بدون مشکل صدرنشین گروه C در رقابت های جام ملت های آسیا شود.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از «توتال فوتبال»، به نظر می رسد سلسله مراتب آسیا تزلزل ناپذیر است. از ۱۵ تیم مشخص شده برای دوره جدید رقابت های جام ملت های آسیا، ۱۴ تیم در دوره قبلی مسابقه در سال ۲۰۱۱ قطر حضور داشتند که ژاپن برای چهارمین بار قهرمان آسیا شد. این بار عمان به جای سوریه به جمع ۱۵ تیم ملحق شده و شانزدهمین تیم نیز قهرمان رقابت های چلنج کاپ خواهد بود که سال گذشته هند توانست با این عنوان در این رقابت ها حضور پیدا کند. تیم هایی که در این دوره از رقابت های چلنج کاپ حضور دارند و شانس صعود به این مسابقات را دارند عبارتند از مالدیو، ترکمنستان، فیلیپین، فلسطین، قرقیزستان، افغانستان، لائوس و میانمار.

این سایت در ادامه به بررسی گروه های مختلف رقابت ها پرداخته و در گزارش خود از گروه C نوشته است: با توجه به اینکه ایران کارلوس کی روش در گروه C در آخرین رده بندی فیفا در رده نخست آسیا قرار دارد و به رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز راه یافته است، باید بدون هیچ مشکلی با صدرنشینی به کار خود در این گروه پایان دهد. در این گروه به نظر می رسد نبرد برای کسب رده دوم بین تیم های قطر، امارات و بحرین شدید باشد. کشور میزبان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ از شانس بیشتری برخوردار است زیرا تنها کشور از میان این سه کشور است که در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشت.

در ادامه این گزارش به دیالوگ برتر در هر گروه اشاره شده و دیالوگ برتر گروه C صحبت های کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران بود که گفت: فوتبال داستان فشارها است. همیشه برای پیروزی در مسابقه بعدی فشار وجود دارد. من مطمئنم که جام جهانی به خوبی ما را برای این مسابقات آماده می کند و برای این رقابت ها قوی تر و باتجربه تر می شویم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار