|
|
کدخبر: ۱۵۱۸۶۷

استقلال می تواند از گروهش صعود کند

خبرگزاری تسنیم: هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال مدعی شد این تیم در چارچوب هفته بیست ونهم لیگ برتر فولاد خوزستان را شکست می دهد.

مهدی فنونی زاده در خصوص برتری استقلال مقابل الجزیره امارات به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: استقلال در خانه الجزیره منطقی بازی کرد و با برنامه ظاهر شد. استقلال با بازی خوب توانست در زمین حریف اماراتی ۳ امتیاز بسیار باارزش را کسب کند، ۳ امتیازی که مسلماً در ادامه رقابت ها بسیار به درد این تیم خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: معتقدم استقلال همیشه در بازی های خارج از خانه به نسبت بازی های داخلی بسیار بهتر عمل می کند و روی همین اصل نیز حتماً در ۲ بازی دیگرش در لیگ قهرمانان آسیا با برد به کار خود خاتمه خواهد داد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: به اعتقاد من استقلال برابر الریان کار سختی نخواهد داشت و صددرصد مقابل تیم قطری برنده خواهد شد. استقلال دیدار سختی هم مقابل الشباب خواهد داشت که فکر می کنم تیم قلعه نویی اگر مجدداً گرفتار مشکلات داوری نشود، می تواند این تیم عربستانی را شکست دهد. قطعاً استقلال با اتکا به تجربه بازیکنانش این قابلیت را دارد که در ۲ بازی آسیایی خود بهترین نتایج را کسب کرده و از گروهش صعود کند.

فنونی زاده در مورد بازی حساس استقلال برابر فولاد که عصر فردا(یک شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود، گفت: استقلال معمولاً در اهواز خوب نتیجه گرفته است. فرکی در این فصل تیم خوبی ساخته اما با این وجود اطمینان دارم استقلال در اهواز صدرصد فولاد را شکست می دهد و راه خود را برای قهرمانی و یا حداقل کسب سهمیه هموار خواهد کرد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان خاطر نشان کرد: استقلال در بازی مقابل نفت تهران غافلگیر شد و گل دقایق پایانی مجال جبران برای این تیم باقی نگذاشت اما با این وجود اطمینان دارم تیم قلعه نویی در ۲ بازی پایانی لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان و تراکتورسازی بهترین نتایج را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار