|
|
کدخبر: ۱۵۱۹۴۶

مسئولان باشگاه نه وعده بدهند و نه از مشکلات مان صحبت کنند!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مسئولان باشگاه می خواهم که خواهشاً نه درباره مشکلات ما حرف بزنند و نه وعده و وعید بدهند.

سید جلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص بازی با داماش و پیروزی مقابل این تیم اظهار داشت: خدا را شکر در یک بازی سخت و حساس موفق شدیم با شکست داماش جزو مدعیان لیگ برتر بمانیم و به جایگاه دوم صعود کنیم اما کارمان در ادامه بسیار سخت و حساس تر شده و باید برای موفقیت در دو بازی آینده بیشتر تلاش و کوشش کنیم.

وی افزود: کار ما خیلی سخت شده و به نظرم در این دو بازی باید با تمام توانمان به میدان برویم. البته من معتقدم اگر کمی ویژه و حتی در حالت عادی به این پرسپولیس توجه می کردند چه بسا این تیم الان می توانست با اختلاف بیشتری در بالای جدول باشد و اینطور به دنبال امتیازها در این شرایط حساس نرود. البته حال دیگر گذشته و ما نباید زیاد به قبل فکر کنیم چون هواداران همه چیز را می دانند.

حسینی ادامه داد: ما برای بازی با داماش با چارتر به رشت رفتیم اما پول بلیت هواپیمای خود را نداشتیم و مشکلات دیگری که دیگر نیازی به گفتنش نیست. هر روز هم به بچه ها وعده و وعید دادند، حالا خدا را شکر داماش را بردیم در غیر این صورت معلوم نبود چه اتفاقی برای برگشت ما پیش می آمد.

حسینی درباره بدقولی مسئولان باشگاه نیز گفت: فقط وعده و وعید دادند اما مثل روز همه چیز برای ما مشخص بود. از سال ۹۲ با انواع مشکلات دست و پنجه نرم کردیم. در ابتدای سال ۹۳ نیز وضعیت ما را می بینید اما از مسئولین یک بار در ایام عید خواستم و باز هم می گویم که خواهشاً نه درباره مشکلات ما حرف بزنند و نه وعده و وعید بدهند، ما می مانیم و کادر فنی و هوادارانمان که به عشق ۳۰میلیون هوادار می جنگیم تا قهرمان شویم. قبلاً هم اعلام کرده بودیم که فقط به خاطر هواداران با تمام وجود بازی می کنیم اما خود آقایان وعده دادند، شماره حساب گرفتند و حرف و حدیثهای زیادی مطرح کردند که بهتر است زیاد درباره آن حرفی نزنیم. ما در دو بازی آینده با تمام وجودمان به میدان می رویم و سپس به نتایج تیم های دیگر توجه می کنیم.

وی درباره نارحتی اش از فیزیوتراپ تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: از کسی طلبکار نیستم اما پس از اتفاقاتی که قبل از بازی با گینه برای من افتاد و فیزیوتراپ اعلام کرد که می توانم در آن بازی به میدان بروم، بازی کردم اما وضعیتم خوب نبود. فیزیوتراپ تیم ملی به من گفت یک هفته ای خوب می شوی اما ۳۰ روز گذشت و خوب نشدم. می خواهم فیزیوتراپی کنم خودم باید دنبال آب درمانی و فیزیوتراپی بروم و یا می خواهم به کلینیک باشگاه بروم یا تعطیل است یا امکانات ندارد، ما باید این امکانات را داشته باشیم؟

وی افزود: من فقط می خواهم هرکس به وظیفه خود عمل کند و اگر من مشکل دارم نگویند مشکلی نیست بازی کن و یا یک هفته ای خوب می شوی. حرف من این است که باید همه احساس مسئولیت داشته باشند. من فقط همین را می خواهم.

حسینی در پاسخ به سؤالی که در بازی با داماش مصدوم بودی اما چه اتفاقی افتاد همراه تیم به رشت رفتی و حتی روی نیمکت نشستی، تصریح کرد: با تمام وجودم همیشه می خواهم به پرسپولیس کمک کنم حتی روزی که در لیست ۱۸ نفره به خاطر مصدومیت نبودم همراه تیم به ورزشگاه آزادی رفتم و در کنار بچه ها خودم را گرم کردم. این وظیفه من است چون همه ما با یکدیگر همدل هستیم. با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم کردیم، من چه مصدوم باشم یا نباشم با تمام وجودم برای خدمت به پرسپولیس و هواداران قدم بر می دارم همانطور که در نیم فصل هم به خاطر این هواداران و به عشق آنها در پرسپولیس ماندم. امیدوارم که بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

مدافع تیم ملی در پایان درباره قرعه کشی جام ملت های آسیا نیز گفت: با توجه به گروه بندی، با تیم های خوب عربی که سرمایه گذاری های خوبی کرده اند هم گروه شده ایم که کارمان سخت است، حق دست کم گرفتن هیچ حریفی را نداریم و باید با تمام وجودمان و برنامه ریزی خوب در جام ملت های آسیا حضور پیدا کنیم تا رنکینگ ما دچار مشکل نشود. ما تیم خوبی داریم اما باید در جام ملت های آسیا با توجه به اینکه حریفان پیشرفت کرده اند با برنامه ظاهر شویم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار