|
|
کدخبر: ۱۵۱۹۹۴

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی آبی پوشان لندن به آن دسته از هواداران تیمش که از موفقیت تیم شان در فصل جاری ناامید شده اند توصیه کرد وقت خود را برای حضور در ورزشگاه ها هدر ندهند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، با وجود شکست هفته گذشته در خانه کریستال پالاس و پس از آن باخت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی همچنان شانس زیادی برای قهرمانی ۲ گانه تیمش در فصل جاری قائل است.

او در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الان وقت آن نیست که بگوییم کار ما در لیگ قهرمانان اروپا تمام شده است. ما هنوز فاصله زیادی تا حذف شدن داریم. اگر یک بازیکن این موضوع را باور ندارد بهتر است در خانه اش بماند. در مورد هواداران نیز همینطور است. چنانچه هر یک از آنها فکر می کنند قهرمان شدن چلسی در این فصل غیرممکن است بهتر است در خانه های خود بمانند و بازی دورتموند و رئال مادرید را از تلویزیون تماشا کنند! هنوز چیزی تمام نشده است. این مهم ترین چیزی است که می توانم بگویم.

مورینیو افزود: در لیگ برتر انگلیس، ما هنوز ۶ بازی دیگر داریم. زمانی که انگیزه مان را برای بردن تمام بازی های پیش رو از دست بدهیم دیگر نمی توانیم خودمان را افرادی حرفه ای بدانیم. چیز هایی که درباره من و بازیکنانم گفته شده است را قبول ندارم.

آقای خاص در ادامه اشاره ای کنایه آمیز به فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی تیمش که در این فصل نتوانسته عملکردی درخشانی ارائه کند، داشت تا نشان دهد همچنان اعتقادی به توانایی ستاره پیشین لیورپول ندارد.

وی تصریح کرد: هر بازیکن یک جایگاه و وجهه مشخصی دارد و همیشه آن را حفظ خواهد کرد. در سن ۳۰ سالگی، تورس دیگر نمی تواند قابلیت جدید به آنچه که تاکنون نشان داده است اضافه کند و همان بازیکنی خواهد بود که تا الان بوده است. او هر کاری از دستش برمی آید انجام می دهد و ما برای این کار او احترام قائل هستیم. همه می خواهند تورس گل های بیشتری بزند و فقط من نیستم که چنین چیزی را از او می خواهم. باید بگویم که تورس در دراز مدت و به صورت منظم چیزهای زیادی برای ارائه نداشته است. عملکرد او ثبات ندارد، هرچند لحظاتی بوده است که این بازیکن در روند بازی تاثیر گذاشته است.

چلسی در نتیجه شکست خارج از خانه اخیرش برابر کریستال پالاس اکنون ۲ امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد و این در حالی است که منچسترسیتی رده سومی با پیروزی در ۲ بازی معوقه اش می تواند آبی پوشان لندن را به رده سوم جدول بفرستد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار