|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۷۴

دروازه بان کهنه کار تیم فوتبال چلسی اعلام کرد برای باقی ماندن در ترکیب اصلی این تیم در فصل آینده خواهد جنگید.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،پتر چک سنگربان اهل چک تیم چلسی در صورت بازگشت تیبو کورتوآ دروازه بان بلژیکی تیم از انتقال قرضی به آتلتیکومادرید رقیب جدی برای حضور در ترکیب اصلی چلسی در فصل آینده خواهد داشت.

با این وجود چک ۳۱ ساله اذعان کرد با رقیب ۲۱ ساله خود که سه فصل در آتلتیکومادرید خوش درخشیده رقابت می کند. با وجود اعلام باشگاه چلسی در مورد تصمیم برای بازگرداندن کورتوآ به لندن، وی تاکید کرد مایل نیست به تیم چلسی بازگردد و ذخیره پتر چک باشد.

بدین ترتیب به نظر می رسد ژوزه مورینیو سرمربی چلسی در نظر دارد پیراهن شماره یک تیم را پس از یک دهه به سنگربان دیگری بدهد. درخشش کورتوآ در لیگای اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا دلیل منطقی برای این تصمیم است.

چک که در کارنامه خود ۱۵۰ بازی بدون گل خورده را به ثبت رسانده است، به روزنامه دیلی میل گفت: «اگر در روز اول تمرین پیش فصل در تابستان آینده کورتوآ حاضر باشد یا نباشد من کار خود را دنبال می کنم. چیزی برای من عوض نمی شود. اگر او به اینجا بیاید و بهتر از من باشد به او میدان می دهم. من از رقابت نمی ترسم. ۱۰ سال است که در چلسی هستم و می خواهم ۵ سال دیگر هم در اینجا بمانم. من به خاطر اینکه نامم پتر چک است در ترکیب اصلی چلسی بازی نمی کنم، بلکه به این خاطر که خوب کار می کنم سرمربی مرا انتخاب کرده است.»
چک و کورتوآ هر دو تا ژوئن ۲۰۱۶ با چلسی قرارداد دارند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار