|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۹۶

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرسپولیس گفت: وزارت ورزش نامه محرمانه ای داده و برای پرداخت پول ۳ شرط گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر راه آهن گفت: بازی با راه آهن بسیار سخت و حساس است و برای ما که به ۳ امتیاز این دیدار احتیاج داریم حساس تر هم است. تمام سعی مان را می کنیم که فردا پیروز شویم.

وی افزود: راه آهن تیم خوبی است که در چند هفته گذشته توانسته امتیازات خوبی بگیرد و خودش را از منطقه خطر دور کند اما مطمئنا آنها نیز فردا برای کسب نتیجه می آیند و فکر می کنم اگر فوتبال شرایط نرمالش را داشته باشد می توانیم برنده بازی باشیم و به هفته آخر دلخوش باشیم تا بتوانیم جشن قهرمانی بگیریم.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا ۲ میلیارد پولی که قرار بوده به باشگاه داده شود به دست عوامل تیم رسیده است یا خیر گفت: باید بگویم متاسفانه این پول به حساب فدراسیون ریخته شده و قرار بود از طریق سازمان لیگ قبل از عید به بازیکنان ما داده شود ولی متاسفانه تاکنون یک ریال هم دریافت نکرده ایم و نمی دانم چرا این اتفاق افتاده است. قرار بود قبل از بازی با داماش این پول داده شود ولی این کار انجام نشد. پس از آن قول دادند پس از بازی این پول را بدهند، حتی از بازیکنان شماره حساب هم گرفتند ولی تا همین امروز چنین کاری انجام نشده است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: من امروز متوجه شدم که متاسفانه وزارت ورزش نامه محرمانه ای داده و برای پرداخت این پول ۳ شرط گذاشته است. اولین شرط اینکه بیش از ۵۰ درصد به کسی ندهند و دومین شرط آنها این است که به کادر فنی و عوامل اجرایی این تیم پولی داده نشود، گویا کادر فنی از کُره دیگری آمده و شرط سوم آنها که خیلی خنده دار است این است که گفته اند که تا جایی می توانند از بازیکنان تخفیف بگیرند. مثل اینکه آمده ایم و می خواهیم جنسی ارازن تر بخریم.

دایی اظهار داشت: یک عذرخواهی به خودم بدهکار هستم که بدون اینکه پولی در حساب بچه ها واریز شود از وزارت ورزش تشکر کردم و این اشتباهی بود که من انجام دادم. خبر نداشتم که قرار است چه اتفاقی بیفتد. حدود ۱۲ میلیارد بدهی بازیکنان، کادر فنی و عوامل تیم است و حالا پس از این همه مدت آمده اند ۲ میلیارد کمک کنند ولی متاسفانه برای آن هم شرط و شروط گذاشته اند.

وی ادامه داد: نمی دانم چگونه جواب بازیکنانم را بدهم و این مسئله تا قبل از بازی فردا که حساسیت زیادی دارد هنوز وجود دارد و نمی دانم باید چه کار کنم. آیا کسی می تواند به جای من جواب آنها را بدهد؟

دایی عنوان کرد: دوست دارم اینجا از کسی که کمک کرده است تشکر کنم. کسی که همیشه علیه اش جبهه گرفته شده است، می خواهم از حسین هدایتی تشکر کنم که باز با معرفت و مردانگی بعد از بازی داماش برای بازیکنان پاداش در نظر گرفته و قرار است امروز بین آنها تقسیم کنیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: آقایان که نمی خواستند پول بدهند حداقل می گفتند خودمان تلاش می کردیم یا از دوستان و آنهایی که پرسپولیس را دوست دارند پول می گرفتیم تا مشکلات را رفع کنیم. شما که کاری نکردید و باری از دوش ما برنداشتید؛ بار هم به دوشمان اضافه نکنید و بگذارید کارمان را انجام بدهیم. در این شرایط حساس در کجای دنیا چنین اتفاقاتی رخ می دهد؟ متاسفانه جز کار تأسف چیز دیگری نمی توانم بگویم.

دایی در مورد اینکه برای بازی فردا محروم و مصدومی دارد، تصریح کرد: یکی دو مصدوم داریم که معلوم نیست فردا بازی کنند. ضمن اینکه برای محمد عباس زاده هم اتفاق تلخی رخ داده که من به ایشان و خانواده او تسلیت می گویم. خوشخبتانه برای بازی فردا محرومی نداریم.

وی درباره عدم حضور مدیران پرسپولیس در تعطیلات نوروزی و همچنین قراردادی که بین این باشگاه و یکی از بانک ها به امضا رسیده است، گفت: در خصوص قرارداد من نباید صحبت کنم چون در چند و چون کار نیستم اما آنطور که مطلعم می دانم این قرارداد همان موقع به خاطر بندهایی که داشته منتفی شده است. متأسفانه اینکه می گویند ما از مسئولان باشگاه خبر نداشتیم درست است چون در تعطیلات نوروز به غیر از آقای منتقمی فرد دیگری پیگیر کار ما نبوده است. بعد از برد مقابل داماش حتی یک نفر این پیروزی را به ما تبریک نگفت تا ما به بازیکنان انتقال بدهیم، حالا ببینید در این شرایط دشوار و سخت ما چگونه کارمان را انجام می دهیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: نمی دانم اگر افرادی مانند هدایتی نبودند چه اتفاقی رخ می داد. هرچند بازیکنانم خیلی وقت است که تصمیم گرفتند به عشق مردم بازی کنند و می دانم در این ۲ بازی پایانی با غیرت هرچه تمام تر به میدان می روند تا بازی را در بیاورند و قهرمان شویم. متأسفانه شرایطمان بسیار بحرانی و سخت است و ۴،۵ ماه است که تنها کار می کنیم و کسی را کنارمان نمی بینیم.

دایی در واکنش به این مسئله که شاید ممکن است خیلی ها نخواهند پرسپولیس با او قهرمان شود و آیا این حس را دارد، گفت: خیلی وقت است چنین چیزی را می بینم نه اینکه حس کنم چون به وضوح قابل مشاهده است که خیلی ها دوست ندارند ما موفق شویم. کاری به این مسائل ندارم چون خودم را دست آن بالایی سپردم و تا آخر همین است هرچه خدا صلاح بداند همان اتفاق می افتد. تنها مسئله ای که همیشه برای من مهم بوده این بوده که شب وقتی می خواهم بخوابم با وجدان راحت بخوابم و مطمئن باشم که تمام سعی و تلاشم را انجام دادم.

وی در صحبت با هواداران پرسپولیس تأکید کرد: ما همیشه خودمان را مدیون آنها می دانیم و بعد از خدا لطف آنها شامل ما شده، هواداران هیچ موقع ما را تنها نگذاشتند و در بازی فردا هم که یک مسابقه وسط هفته است به استادیوم می آیند تا به ما کمک کنند. قطعا حضور پرشور آنها می تواند در کسب ۳ امتیاز مؤثر باشد.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به شایعه ای مبنی بر اینکه آشوبی و عبدی به صورت عمدی از بازی با پرسپولیس محروم شده اند، گفت: این روزنامه ورزشی از زمان ریاست جمهوری گذشته با من مشکل داشته و هر زمان هر تیتری که دلش خواسته علیه من زده که آخرین آن همین است. باید بگویم نه تنها آشوبی و عبدی بلکه بیشتر از ۵۰ درصد بازیکنان حال حاضر راه آهن شاگردان من بودند که واقعا باغیرت و بی نظیر هستند و مانند آنها در فوتبال کم پیدا می شود. ما ۲ سال خوب کنار هم بودیم و خاطرات خوبی داشتیم. سال قبل هم بهترین نتیجه تاریخ راه آهن را با همین بازیکنان گرفتیم که من به آنها افتخار می کنم.

دایی خاطرنشان کرد: خدا را شکر آنقدر عبدی و آشوبی باغیرت هستند که نمی توان روی این مسئله مانور داد. بهادر عبدی تا به امروز ۵،۶ گل به پرسپولیس زده و آشوبی هم بهترین بازی هایش را مقابل پرسپولیس انجام داده است، اگر اینطور باشد از این به بعد هر کسی که کارت گرفت و محروم شد باید بگوییم به خاطر مربی و یا باشگاه قبلی اش بوده است. متأسفانه فقط می توانیم درباره این مسائل اظهار تأسف کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار