|
|
کدخبر: ۱۵۲۲۱۰

بازیکنان مقابل استقلال و پرسپولیس با انگیزه هستند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: بازیکنان مان در مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس انگیزه لازم را دارند و قدرتمند ظاهر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، منصور ابراهیم زاده در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های فوتبال راه آهن و پرسپولیس ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: انگیزه بازی در این دیدار مورد توجه است. همچنین شرایط جدول و تیم هایی که برای قهرمانی و بقا در لیگ تلاش می کنند حساسیت این بازی ها را به وجود آورده است. همیشه بازیکنان مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس انگیزه لازم را دارند. در طول فصل نهایتا چهار بازی پخش مستقیم می شود که در آن بازیکنان همه انگیزه خود را برای ارائه بازی خوب انجام خواهند داد.

وی با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش افزود: فرزاد آشوبی و بهادر عبدی را به علت محرومیت در اختیار نداریم همچنین ابراهیم کریمی نیز مصدوم است. پیروز قربانی هم هر چند که مصدومیتش بهبود یافته اما شرایط لازم را برای حضور در چنین بازی سختی ندارد. میلاد نوری به تمرینات بازگشته اما او هم مثل قربانی آمادگی لازم برای بازی کردن را ندارد. من پیش از این در مورد بازی صحبت نمی کنم و منتظر سوالات شما خبرنگاران خواهم بود.

سرمربی راه آهن در مورد محرومیت عبدی و آشوبی و اینکه گفته می شود آنها به علت عدم حضور در دیدار مقابل پرسپولیس در بازی قبلی اخطار گرفته اند، گفت: هیچ وقت در مورد بازیکنانم چنین فکری نمی کنم. معتقدم آنها با تمام وجود خود بازی می کنند و به چنین مسائلی به هیچ عنوان فکر نمی کنم و اعتقاد ندارم اگر بازیکنی یک اخطار می گیرد در نهایت یک بازی محرم می شود خیلی وقت ها نبودن یکسری بازیکنان باعثمی شود که افراد دیگر با انگیزه تر شرایط را دنبال کنند. من به بازیکنانم ایمان دارم و می دانم که آنها خوب کار می کنند و به هیچ چیز دیگر فکر نمی کنند.

ابراهیم زاده در مورد اینکه شانس چه تیمی را برای قهرمانی بیشتر می داند، گفت: در مورد شانس صحبت نمی کنم اما فوتبال فولاد چه در آسیا و چه در لیگ نشان می دهد که این حق را دارد تا در مورد این تیم صحبت کنیم. به هر حال در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و در روزهای پایانی خیلی اتفاق ها رخ می دهد.

وی در مورد اینکه بازیکنان جوانش چقدر با انگیزه خواهند بود، تصریح کرد: هیچ وقت جوانان تجربه ای که بازیکنان بزرگ دارند نخواهند داشت. مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس بازیکنان با تجربه بیشتر کارایی دارند جوان ها هم اگر دقت و تمرکز لازم را داشته باشند می توانند خود را نشان بدهند.

سرمربی راه آهن در مورد اینکه بازیکنان این تیم پولی را دریافت نکرده اند و همچنین فروش امتیاز باشگاه، گفت: مسائل مدیریتی مربوط به باشگاه می شود بازیکنان ما غیرت خود را نشان دادند آنها قبل از عید پولی نگرفتند در بازی با استقلال خوزستان هم آنها تعهد خود را به خوبی نشان دادند و خیلی قوی ظاهر شدند. به هر حال مردم از فوتبالیست ها انتظار دارند که در هر شرایطی خوب و جوانمردانه بازی کنند ما هم به تعهدات خود عمل کردیم و به خواسته مردم احترام گذاشتیم.

ابراهیم زاده در مورد اینکه به باشگاه برنامه سه ساله داده و وضعیتش در فصل آینده چگونه خواهد بود، یادآور شد: باشگاه به من پیشنهاد داد اما همان زمان گفتم که اجازه بدهید شرایط را ببینیم من به هیچ عنوان برنامه سه ساله نداده ام و باید برای فصل آینده هم دید وضعیت چه می شود. هیچ چیز مشخص نیست.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار