|
|
کدخبر: ۱۵۲۲۷۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بعضی ها دوست ندارند که ما قهرمان بشویم اما ما کار خودمان را انجام خواهیم داد و سعی می کنیم که این اتفاق بیفتد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در کنفرانس خبری قبل از بازی پرسپولیس و راه آهن تهران علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: بازی حساسی را مقابل راه آهن داریم و باید سه امتیاز این دیدار مهم را در هفته بیست و نهم به دست بیاوریم. راه آهن در دیدار گذشته خود توانسته سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و ما در مقابل آنها کار سختی را پیش رو داریم.

وی در مورد واریز ۲ میلیارد تومان وزارت ورزش برای کمک به تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: وزارت ورزش ۲ میلیارد را به حساب فدراسیون واریز کرده است، ولی متاسفانه هنوز این مبلغ به باشگاه پرسپولیس داده نشده است، ابتدا قرار بود قبل از بازی داماش این ۲ میلیارد به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود ولی هنوز هیچ پولی به بازیکنان و کادر فنی داده نشده است.

دایی تاکید کرد: وزارت ورزش متاسفانه سه شرط برای این پول گذاشته است. اول اینکه بیش از ۵۰ درصد پولی به بازیکنی داده نشود. دومین شرط به کادر فنی و عوامل اجرایی پولی پرداخت نشود. مثل اینکه کادر فنی از کره دیگری آمده اند. شرط آخر هم اینکه تا جاییکه می شود از بازیکن تخفیف بگیرند. من اشتباه کردم بدون اینکه پولی به حساب بچه ها واریز شود از وزارت ورزش تشکر کردم.

وی ادامه داد: قرار داد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تقریباً ۱۲ میلیارد تومان است که وزارت ورزش بصورت مشروط دو میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز کرده است، با این شرایط نمی دانم به نفرات تیم چه جوابی بدهم.

دایی اضافه کرد: باید از افرادی هم چون حسین هدایتی تشکر کنم که به خاطر معرفت به پرسپولیس کمک کرده است اگر باشگاه پرسپولیس را به خودمان واگذار کنند این مشکلات را راحت تر حل می کنیم.

وی ادامه داد: اگر مشکلی را از دوشمان بر نمی دارید حداقل باری را روی دوشمان نگذارید.

متاسفانه اگر اشخاصی مثل هدایتی نبودند ما نمی توانستیم خودمان را سرپا نگه داریم و امیدواریم بتوانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما شرایط بسیار سخت و بحرانی است و ما در این شرایط کار می کنیم.

وی در خصوص تمایل قهرمانی پرسپولیس با دایی گفت: بعضی ها دوست ندارند که ما قهرمان بشویم اما ما کار خودمان را انجام خواهیم داد و سعی می کنیم که این اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: تنها مسئله ای که در زندگی برایم مهم است این است که بتوانم شب ها با خیال راحت و روان راحت بخوابم و تمام تلاش و سعی ام را کرده ام.

وی در خصوص بازی فردا پرسپولیس افزود: یکی از روزنامه ها تیتر زده بود که دو بازیکنان راه آهن از روی عمد خود را محروم کرده اند که نتوانند مقابل پرسپولیس بازی کنند، ما باید از خدا متشکر باشیم که هرگز ما را تنها نگذاشته و همیشه ما را حمایت می کند، اما راجع به تیتری که آن روزنامه ی ورزشی زده بود باید بگویم از زمان قبل بوده که برعلیه من تیتر می ‍زدند و امری طبیعی است.

اما به نظر من بچه ها تیم، بچه های باغیرت و بی نظیری هستند که با نداری ها ساختند و نتیجه گرفتیم، سال های قبل هم که با تیم راه آهن نتیجه گرفتیم، من افتخار می کنم به این بچه ها و مطمئنم فرزاد آشوبی بهترین بازی های خود را در لیگ انجام داده، فقط می توانم اظهار تاسف کنم از شرایطی که در فوتبال کشور حاکم است.

وی درخصوص محروم ها یا مصدومینی گفت: محروم نداریم و تنها مصدوم ما عباس زاده است و به خانواده ی این بازیکن به خاطر فوت خواهر زاده ی این بازیکن تسلیت عرض می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار