|
|
کدخبر: ۱۵۲۳

قاسمی‌نژاد:

ملی‌پوش تیم جودو گفت: حضور در اردوی گرجستان برای من بسیار مفید بود و امیدوارم بتوانم تا قبل از رقابت‌های جهانی باز هم در چنین برنامه‌هایی حاضر شوم.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، امیر قاسمی‌نژاد اظهار داشت: در کمپ تمرینی گرجستان تیم‌های آلمان و فرانسه نیز در کنار کشور میزبان حاضر بودند و همین موضوع باعثشد تیم ملی جوانان تمرینات خوبی را تجربه کند. من و جواد محجوب نیز که به همراه تیم جوانان به این اردو رفتیم توانستیم با چند تن از جودوکار گرجستان تمرین کنیم و به دستاوردهای خوبی برسیم.

وی ادامه داد: در تهران با مشکل حریف تمرینی روبرو هستیم معمولا در اردوها بیش از دو حریف تمرینی نداریم که این مسئله باعثیکنواختی فعالیت‌های آماده‌سازی می‌شود. اگر شرایطی فراهم کنند که در درون کشور نیز ۴ یا ۵ حریف تمرینی داشته باشیم قطعا به اهدافمان خواهیم رسید.

ملی‌پوش جودو خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی برزیل نزدیک است و اکثر تیم‌های صاحب نام دنیا در کشورهایی مثل اسپانیا و هلند اردو می‌زنند. در چنین شرایطی ما نیز نباید از غافله عقب بمانیم. هر چند مشکلات مالی آنقدر زیاد است که نمی‌توانیم از مسئولین فدراسیون در این زمینه توقعی داشته باشیم همین که در تهران اردوها تشکیل می‌شود و ما را به گرجستان فرستادند کار بزرگی کردند. به هر حال امیدوارم مسئولین وزارت ورزش نگاه ویژه‌تری به رشته‌های مدال‌آور رزمی داشته باشند.

قاسمی‌نژاد تصریح کرد: وضعیت جسمانی و روحی‌ام خوب است و تنها به درخشش در مسابقات جهانی برزیل فکر می‌کنم البته میدان جهانی میدان آسانی نیست و حریفان سرسختی انتظارم را خواهند کشید. تمام تلاشم این است که در چند ماه آینده تنها تمرین کنم و به تقویت نقاط ضعف و قوت زیر نظر کادر فنی تیم ملی بپردازم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار