|
|
کدخبر: ۱۵۲۳۳۸

در گفت وگو با فارس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شروط و حرف های کفاشیان دریافت ۲میلیارد تومان از وزارت ورزش منتفی شد.

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در واکنش به جلسه اش با علی کفاشیان گفت: جلسه خوبی را با کفاشیان داشتیم اما کمی مانده بود کفاشیان جیب ما را بزند. حالا چه برسد به دریافت دو میلیارد برای بازیکنان و باشگاه، واقعاً نمی دانم چه خبر است و باید به بچه ها چه بگویم.

وی افزود: برای گرفتن دو میلیارد شرط گذاشته اند تا از بازیکنان تخفیف بگیریم. آقایان خیال کردند با بقالی طرف هستند، من از این کارها بلد نیستم. با چه زبانی باید این مسائل را به بازیکنان گفت.

پنجعلی اضافه کرد: نمی دانم که این خبر را چطور اعلام کنم اما استنباط من این است که دریافت دو میلیارد تومان با توجه به شرط هایی که گذاشته اند منتفی است. ما می خواستیم قبل از بازی با داماش بچه ها پولی بگیرند اما نشد و علیرغم تلاشی که وظیفه ام بود و آن را انجام دادم اما به نتیجه ای نرسیدیم.

وی در پاسخ به سؤالی که بالاخره تکلیف پول بازیکنان چه می شود، گفت: نمی دانم چه حرفی بزنم اما بعید می دانم از فدراسیون با توجه به شروطی که برای ما گذاشته اند پولی به ما برسد. این مسئله همه را ناراحت کرده و به نظرم اصلاً اتفاق خوشایندی نیست چون دودش به چشم پرسپولیس می رود و جواب دادن به هواداران خیلی سخت می شود. در کل اگر امسال این حواشی نبود پرسپولیس می توانست خیلی زودتر قهرمان شود اما اگر همه تیم ها را حاشیه هایش را جمع کنیم نصف حاشیه های پرسپولیس نمی شود و این حاشیه ها ما را دچار مشکل کرد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار