|
|
کدخبر: ۱۵۲۳۹۵

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه با شرایط فعلی ماندن در ملوان خیلی سخت است، گفت: این آخرین مصاحبه و فردا آخرین بازی من در ملوان است ولی همیشه انزلی را در ذهن خواهم داشت و فراموش نمی کنم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازانزلی، دراگان اسکوچیچ عصر امروز در نشست خبری قبل از دیدار ملوان و سپاهان، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که بازی خوبی ارائه دهیم، ملوان امسال نشان داد که تیم بزرگی است.

وی با بیان اینکه مازیار زارع و رافخایی و شیری در دیدار فردا غایب هستند، افزود: به سایر بازیکنانم اعتماد دارم و می دانم که خوب بازی می کنند و به نتیجه می رسیم.

سرمربی ملوان انزلی سپاهان تیم فوق العاده ای است، گفت: سپاهان را آنالیز کردیم و روی نقات ضعف و قوت کار کردیم، ولی باید بگوییم سپاهان یکی از بهترین تیم های ایران است.

اسکوچیچ تصریح کرد: وقتی به انزلی آمدیم وقت لازم را نداشتم و مانند یک واکنش شیمیایی بود و تیم من شخصیت خود را نشان داد و با شناخت و همدلی به امروز رسیدیم.

وی با بیان اینکه ملوان تیم روزهای سخت است، خاطرنشان کرد: وظایف خودمان را در ملوان با وضعیت موجود و مشکلات به خوبی انجام دادیم و هیچ موقع چنین بازیکنانی نداشتم.

سرمربی ملوان انزلی تأکید کرد: ملوان هواداران خوبی دارد و در انزلی گرمی هواداران را حس می کنم و شور خاص و صمیمیت خوبی بین تیم و هواداران است.

اسکوچیچ با بیان اینکه با شرایط فعلی ماندن در ملوان خیلی سخت است، تصریح کرد: این آخرین مصاحبه و فردا آخرین بازی من در ملوان است ولی همیشه انزلی را در ذهن خواهم داشت و فراموش نمی کنم.

وی با بیان اینکه با قلبم حرف می زنم، افزود: برای پیشرفت تلاش می کنم و جاه طلب هستم و برای پیشرفت تلاش می کنم تا هر روز بهتر شوم.

سرمربی ملوان با بیان اینکه دوست دارم وقتی از ملوان می روم از من به خوبی یاد شود، اظهار کرد: در مورد مبلغ قراردادم دروغ های زیادی گفتند، من در ملوان محبوبم ولی فقط کار خودم را انجام دادم.

اسکوچیچ گفت: همیشه پیشنهادهای خوبی وجود دارد و کارهایم را مدیر برنامه هایم انجام می دهد و توجهی به حاشیه ها ندارم.

وی گفت: احتمالا آخرین حضورم در انزلی مقابل سپاهان است و از انزلی می روم زیرا بعید میدانم شرایط ملوان تغییر کند و شرایط فعلی سخت است.

سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه فقط اینجا در مورد پول حرف می زنند ولی من هرگز برای پول فقط کار نکردم، خاطرنشان کرد: من خوب کار می کنم و فقط به فکر کارم هستم و در مورد دریافتی ام حرفی ندارم.

اسکوچیچ با بیان اینکه فقط به دوبازی آینده فکر می کنم, تصریح کرد: تیم فوتبال برای پیشرفت نیازمند برنامه ریزی است و دوست دارم همه چیز خوب تمام شود.

وی با بیان اینکه ششمی ملوان در لیگ برتر فوق العاده است، گفت: برنامه ریزی سال های سال یک تیم را می سازد و باشگاه نیازمند برنامه ریزی است.

سرمربی ملوان انزلی گفت: از خودم و بازیکنانم راضی هستم و در لیگ برتر فوتبال ایران خوب عمل کردند و موفقیتمان را مدیون فداکاری بازیکنان و حمایت هواداران هستم.

اسکوچیچ با بیان اینکه اینجا فقط در مورد گذشته صحبت می شود و این اشتباه است، تأکید کرد: باید برای آینده برنامه ریزی و تلاش کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار