|
|
کدخبر: ۱۵۲۴۸۲

سرپرست سپاهان اصفهان گفت: با توجه به تساوی مقابل سایپای البرز عملا تفکر و برنامه ریزی برای قهرمانی شدن سپاهانی سخت است ولی در فوتبال هبچ چیز غیرممکن نیست.

فرامرزی سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص قهرمان شدن تیمش بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: به طور قطع باید گفت با شرایطی که پیش آمده بود دیگر نمی توان شانسی برای قهرمان شدن تیم سپاهان متصور شد.

وی در ادامه افزود: بعد از تساوی با سایپای البرز به طور حتم صحبت کردن از قهرمانی بسیار سخت است ولی در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.

فرامرزی ادامه داد: ما بین تیم های بالای جدول شرایط بسیار پیچیدده است و هیچ تیمی از پیش قهرمان نیست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: درست است که شاید تیم ما به قهرمانی دست پیدا نکند اما تلاش می کنیم سهمیه آسیا را بدست آوریم البته باید گفت سرنوشت هر تیمی به دست خودش است و البته می توان باز هم امیدوار بود که اتفاقاتی که مبنی بر قهرمان شدن سپاهان است صورت گیرد.

وی در مورد بازی پیش رو تمیش تصریح کرد: بازی آینده سپاهان در ملوان بندر انزلی برگزار می شود و شرایط تیم خوب است البته ملوان هم در شرایط خوبی به سر می برد.

فرامرزی ادامه داد: خداروشکر با توجه به بازی سخت همه مقابل الاهلی که در ۲۸ سافند و ۱۴ فروردین ماه انجام شده بود تیم در بهترین فرم خود قرار دارد و باید گفت در شرایط خوبی هستیم و به طور قطع بازی های لیگ بسیاری متفاوت از بازی های آسیایی است.

سرپرست سپاهان اصفهان در مورد صعود از گروهش در جام باشگاه های آسیا اضافه کرد: بسیار امیدوار هستیم زیرا با پیروزی الهلال مقایل السد عملا هر چهار تیم شانس صعود دارند و شرایط شان مساوی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع از گروه خود صعود می کنیم زیرا با برد مقابل السد داده صعود سپاهان هموار می شود چون کلید صعود ما پیروزی مقابل السد است. و درواقع هدف باشگاه صعود از مرحله گروهی جام باشگاه ها و کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر کشورمان است و به طور قطع در راه رسیدن به هدف همه تلاش خود را بکار می گیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار