|
|
کدخبر: ۱۵۲۵۷۸

هفته سی ویکم اردویژه

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال نایمخن در حضور یک نیمه ای هافبک ایرانی اش در دیداری خانگی مقابل کامبور به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته سی ویکم مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای باشگاه های هلند موسوم به اردویژه شب گذشته(شنبه) تیم فوتبال اِن ای سی نایمخن پذیرای کامبور بود.

نایمخن که در این دیدار علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی خود را از ابتدا در ترکیب داشت در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. برای نایمخن در این دیدار گئوفری کاستیلون(۱۳ - پنالتی) و برای کامبور هم مارت دیکسترا(۴۵) گلزنی کردند.

علیرضا جهانبخش از ابتدای این بازی در ترکیب اصلی نایمخن حضور داشت اما با شروع نیمه دوم جای خودش را به یاکوب یانتشر داد. این بازی همچنین ۳ اخراجی داشت که رایان کولویک و رنس فن ایخن به ترتیب در دقایق ۸۴ و ۸۹ از نایمخن و مارسل ریتزمایر در دقیقه ۸۶ از کامبور اخراج شدند.

نایمخن با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و همچنان در رده هفدهم جدول رده بندی اردویژه باقی ماند. کامبور هم با ۳۶ امتیاز به مکان یازدهم جدول این رقابت ها صعود کرد.

در این رقابت ها آژاکس با ۶۵ امتیاز صدرنشین است و تیم های فاینورد و توئنته به ترتیب با ۵۷ و ۵۶ امتیاز در مکان های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار