|
|
کدخبر: ۱۵۲۶۴۰

پرسپولیس شانس کمی برای قهرمانی دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نگاه به پرسپولیس نگاه مناسبی نیست و دلیلش هم شاید سلیقه افرادی باشد که بر مسند کار هستند و این موضوع سال هاست که گریبان پرسپولیس را گرفته اند.

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص مشکلات مالی به وجود آمده برای بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و اینکه مقصر این موضوع چه طرفی است، گفت: در وهله اول اعتقادم این است که بازیکنان پرسپولیس در این شرایط نباید به پول فکر کنند چرا که فقط دو قدم تا قهرمانی راه دارند تا زحمات یک ساله شان را به ثمر بنشانند. من معتقدم که با اینکه این مشکلات وجود دارد اما نباید به این مسائل در حال حاضر فکر شود چرا که تمرکز بازیکنان باید روی دو بازی باقی مانده باشد اما به هر حال من هم می دانم که تمام مشکلات فعلی به دلیل عملکرد مدیرعامل قبلی است اما از طرفی هم به نظر می رسد که وزارت ورزش و جوانان نگاه خوبی به استقلال و پرسپولیس ندارد.

وی ادامه داد: در این شرایط که این دو تیم نیاز به کمک دارند اگر به آنها کمک شود مشکلاتشان کمتر خواهد شد و به نظرم اگر وزارت ورزش هر برنامه ای برای این دو تیم دارد باید برای سال آینده آنها را اجرایی کند و الان مقطعی نیست که بخواهند پول باشگاهی مثل پرسپولیس را ندهند. این تیم به کمک نیاز دارد و وزارت ورزش چون صاحب و وارثاین تیم است باید به پرسپولیس کمک کند چرا که این تیم خصوص نیست که از شخص بخواهند به این تیم یا استقلال کمک شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات علی دایی که گفته بود عده ای نمی خواهند پرسپولیس با او قهرمان شود و اینکه این صحبت ها را دایی در سال های قبل هم انجام می داد، اظهار داشت: به نظرم نباید به این قضیه از این زاویه نگاه کرد. باید از این منظر به این موضوع نگاه کنید که پرسپولیس در سال های قبل هم چنین مشکلی داشته و موضوع شخصی نیست بلکه نگاه به پرسپولیس نگاه مناسبی نیست و دلیلش هم شاید سلیقه افرادی باشد که بر مسند کار هستند و این موضوع سال هاست که گریبان پرسپولیس را گرفته اند.

درخشان افزود: برخلاف تفکر اهالی ورزش که فکر می کردند اگر سازمان تربیت بدنی به وزارتخانه تبدیل شود وضعیت فوتبال خوب می شود اما به نظرم وضعیت استقلال و پرسپولیس نه تنها خوب نشده بلکه بدتر هم شده است و فکر می کنم اگر داشته ها و سرمایه باشگاهی مثل پرسپولیس را به این تیم پس بدهند این باشگاه هم می تواند درآمدزایی کند و هم مشکلات مالی اش را رفع نماید.

وی در مورد دیدار امروز پرسپولیس مقابل راه آهن هم تصریح کرد: امیدوارم برای بازی امروز پرسپولیسی ها حاشیه را کنار بگذارند و ذهنشان معطوف به دیدار با راه آهن باشد تا بتوانند نتیجه لازم را بگیرند چرا که در این دو قدم نتیجه لازم را نگیرند دیگر کسی به مشکلات توجه نمی کند و فقط نتیجه در ذهن می ماند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چقدر برای این تیم شانس قهرمانی قائل است گفت: پرسپولیس خیلی شانس قهرمانی ندارد اما شانس گرفتن سهمیه آسیایی برای این تیم زیاد است چرا که فولاد با روندی که داشته نشان داده است از دو حریف باقی مانده اش بهتر است و شانس بیشتری برای قهرمانی دارد مگر اینکه اتفاقات خارج از تصور رخ بدهد که در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار