|
|
کدخبر: ۱۵۲۹۳۰

شروع مرحله پلی آف سوپر لیگ بسکتبال؛

مرحله پلی آف سوپر لیگ بسکتبال، فردا ۱۸ فروردین با دربی شهرهای اصفهان و ماهشهر و ۲ بازی به میزبانی تیم های تهرانی آغاز می شود.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانمرحله پلی آف سوپر لیگ بسکتبال بعد از پشت سر گذاشتن دو مرحله مقدماتی از فردا ۱۸ فروردین آغاز می شود.

چهار دیدار در این مرحله به صورت ۲ برد از ۳ بازی برگزار می شود و چهار تیم اول مرحله مقدماتی اولین میزبان این بازی ها هستند.

*پتروشیمی با خارجی های جدید مقابل صنایع بدون خارجی

تیم پتروشیمی بندر امام که در فینال غرب آسیا با مشکل پست پنج و مصدومیت بازیکن خارجی مواجه شد ابتدا گادرزاریچ مصدوم و پس از آن اریک داوسون را مرخص کرد در تعطیلات عید سایت آسیا بسکت ابتدا از پیوستن جاناتان گیبسون ۲۷ ساله در پست یک خبر داد و پس از آن شایعه جذب نژاد سیناندونویچ بوسینایی - اسپانیای در پست پنج را مطرح کرد که هیچ کدام از این موارد از سوی مدیران باشگاه تایید رسمی نشد.

با این وجود در صورت قطعی شدن حضور ۲ خارجی جدید پتروشیمی دیدار این تیم مقابل صنایع بیشتر از قبل نابرابر می شود چراکه تیم دوم ماهشهر محمد کنه تنها یار خارجی را هم مرخص کرده و با ترکیب بومی به علاوه آشتی لاله زاده، امینی و درگی مقابل پتروشیمی قرار می گیرد.

*خارجی دوم برای دربی اصفهان ممنوع

تیم ذوب آهن اصفهان که با قول پرداخت تدریجی بدهی های سابق به سوپرلیگ بسکتبال آمده و بخش هایی از بدهی بازیکنان سابق را هم پرداخت کرده بود با حرکت عجیب مشمول رئیس فدراسیون قبل از تعطیلات نوروز مواجه شد.

ذوبی ها که به جذب خارجی دوم مجاب شده بودند به خاطر بدهی های خود اجازه جذب خارجی دوم را پیدا نکردند در شرایطی که سایر تیم های بدهی دار در طول فصل با چنین شرایطی مواجه نشده بودند.

رقیب ذوب آهن در این مرحله چندان از تیم چهارم مرحله مقدماتی دور نیست و دیدار این تیم با فولاد ماهان دومین دربی پلی آف لیگ خواهد بود
فولاد ماهان که از ابتدای فصل هم توان جذب خارجی را نداشت در این مرحله نیز بدون خارجی و با مصدومیت جابر روز بهانی به مصاف ذوب آهن می رود روز بهانی امروز با گرفتن آزمایش MRI وضعیت خود را برای شروع پلی آف مشخص می کند دیدار قبلی دو تیم در لیگ با حواشی خاصی پیگیری شد

صادق زاده سر مربی ماهان در این مورد می گوید: امیدوارم بازی جوانمر دانه ای به دور از هیجانات و موضوعاتی باشد که بسکتبال اصفهان از تحت تاثیر قرار می دهد بار قبل هم اگر اشتباهات داوری نبود آن اتفاقات نمی افتاد.

فرزاد کو هیان سرمر بی ذوب آهن در سوی دیگر می گوید: بعد از تمام صحبت هایی که بار قبل پیش آمد بیش از ده بار فیلم بازی را با نرم افزارهای مختلف دیدیم و تمام بخش های بی اساس به نظر می رسید با این وجود ترجیح می دهیم وارد این فضا و حاشیه ها نشویم

*دانشگاه آزاد با سالن نو میزبان همیاری بحران زده!


تیم دانشگاه آزاد بالاخره بعد از یک سال و نیم اولین میزبانی در سالن خانگی را مقابل همیاری زنجان تجربه می کنند.

همیاری که در نیم فصل لیگ یک بار با مشکلات مالی با اعتصاب بازیکنان روبرو شده بود بار دیگر قبل از مرحله پلی آف با همین شرایط مواجه شد تا دوباره اجازه ورود این تیم به سوپر لیگ با سوال مواجه شود زنجانی ها از ابتدای فصل هم منابع مالی مشخص برای لیگ نداشتند. وضعیت همیاری برای بازی فردا مشخص نیست.

*مهرام میزبان شگفتی سازان رده آخر

تیم هفت الماس قزوین در مرحله دوم لیگ با چند برد پیاپی مقابل تیم های گروه خود شگفتی ساز لیگ شد اما در روز پایانی این مرحله که بیشترین اهمیت را در رده بندی تیم ها داشت شکست خورد و در رده آخر گروه الف قرار گرفت تا با مهرا می روبرو شود که پیش از تعطیلات عید قهرمان غرب آسیا شد.

هفت الماس و مهر ام جزء تیم های بدون خارجی این مرحله هستند هر چند تیم مهرام صمد نیکخواه و حامد حدادی را به جای یار خارجی در اختیار دارد.

برنامه روز اول مرحله پلی آف، ۱۸ فروردین
پتروشیمی بندر امام - صنایع ماهشهر، ساعت ۱۶
مهرام تهران - هفت الماس قزوین، ساعت ۱۶
ذوب آهن – فولاد ماهان، ساعت ۱۶۳
دانشگاه آزاد –همیاری زنجان، ساعت ۱۶

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار