|
|
کدخبر: ۱۵۲۹۷۰

حاشیه پیش از دیدار فولاد - استقلال

خبرگزاری تسنیم: مجتبی جباری با وداع از تیم ملی بازیکنان و مربیان استقلال را هم متعجب کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، تیم های فولاد خوزستان و استقلال در چارچوب دیداری حساس از هفته بیست ونهم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(یک شنبه) در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال که در هتل پارس اهواز اقامت دارند، ساعت ۱۵:۳۰ امروز به سمت ورزشگاه الغدیر حرکت می کنند.

* حدود ۵۰ نفر از هواداران استقلال مقابل هتل محل اقامت آبی پوشان حاضر شده اند. حراست هتل مانع از ورود این افراد به هتل شده است.

* در سطح شهر بسیاری از مردم اهواز درباره دیدار فولاد خوزستان - استقلال صحبت می کنند و تعدادی از هواداران فولاد در حال تهیه پرچم و پلاکارد هستند.

* یک هوادار فولاد خوزستان در بین هواداران استقلال که به هتل پارس آمده بودند، حضور داشت. این هوادار مدعی بود که استقلال را دوست دارد اما چون فصل قبل استقلال با پیروزی مقابل فولاد قهرمان شده است، امسال نوبت قهرمانی فولاد است!

* کاپیتان تیم کوچولوهای ایران در هتل پارس حضور داشت و با برخی از اعضای کادر فنی استقلال خوش و بش کرد. با توجه به شباهت ظاهری وی به علیرضا منصوریان، کادر فنی استقلال او را با نام علیرضا منصوریان خطاب می کردند!

* بازیکنان استقلال پیش از ظهر در جلسه آنالیز مربیان شرکت کردند و مربیان در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم فولاد با بازیکنان صحبت کردند. همچنین قرار است پس از صرف نهار بازیکنان در آخرین جلسه فنی حضور پیدا کنند.

* خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی به سوژه بازیکنان استقلال تبدیل شده بود و آنها از این مسئله ابراز تعجب می کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار