|
|
کدخبر: ۱۵۲۹۷۲

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا کفاشیان صحبت های مطرح شده در جلسه دیروز را انکار می کند.

محمد پنجعلی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: من به همران علی پروین در جلسه دیروز با کفاشیان بودم. در آن جلسه کفاشیان عنوان کرد برای دادن پول باید تعهد بدهید.



سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: چه دلیلی دارد که ما دروغ بگوییم و بیان کنیم که فدراسیون فوتبال سه شرط برای دادن پول برایمان گذاشته است. وزارت ورزش چند روز پیش این پول را به فدراسیون فوتبال داده است. سوال من این است چرا فدراسیونی ها تا الان این پول را به ما نداده اند.

پنجعلی بیان داشت: فدراسیون فوتبال سه شرط برای دادن پول گذاشته است. اول: بازیکنان ۵۰ درصد از قراردادشان را نگیرند. دوم: اعضای کادر فنی پولی دریافت نکنند. سوم: بازیکنان طلب گذشته شان را دریافت نکنند.



سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال کفاشیان این سه شرط را برای ما گذاشته است و نمی دانم چرا الآن رئیس فدراسیون گذاشتن این شرط ها را انکار می کند. چه دلیلی دارد که ما دروغ بگوییم.

وی درباره تأثیر عدم دریافت پول بر روی بازی تیم پرسپولیس مقابل راه آهن گفت: ما پوست کلفت شدیم. از اول فصل به طرق مختلف برای تیم پرسپولیس مشکلاتی ایجاد کردند، اما بازیکنان بدون توجه به مسائل پیش آمده بازی خوبی انجام دادند.



پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس با باشگاه قرار داد دارند و حقشان است که پول قراردادشان را دریافت کنند. آن ها با غیرتشان بازی می کنند و به مسائل حاشیه ای توجهی نمی کنند. همچنین بازیکنان فقط به خاطر مردم بازی می کنند.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار