|
|
کدخبر: ۱۵۳۱۸۴

هفته بیست و نهم لیگ برتر

نیمه اول دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال با برتری استقلال به پایان رسید.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر و از ساعت ۱۷:۳۰ و همزمان با سایر دیدارهای این هفته در ورزشگاه الغدیر و در مقابل بیش از ۴۵ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند تا به نوعی حساس ترین بازی نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به مانند فصل گذشته یک بار دیگر به میزبانی اهواز برگزار شود.

در همان دقایق نخست فولاد روی یک ضربه کرنر یک بخت مسلم گلزنی را از دست داد و با خوش شانسی استقلالی ها این توپ به تیر دروازه برخورد کرد. لوسیانو پریرا نیز در دقیقه ۱۰ یک فرصت خوب دیگر را در مصاف با رحمتی از دست داد.

در دقیقه ۲۰ استقلالی ها روی فرار برهانی صاحب موقعیت شدند که پاس این بازیکن به قاضی، با شوت مهاجم استقلال همراه شد که در نهایت شوت این بازیکن از روی دروازه به اوت رفت.

حملات استقلال در دقایق میانی نیمه اول ادامه پیدا کرد و یک بار دیگر آبی ها روی فرار خسرو حیدری از سمت راست صاحب فرصت شدند که سانتر بی عیب و نقص حیدری با فرصت طلبی و ضربه سر برهانی همراه شده و باعثشد تا قفل دروازه فولاد در دقیقه ۲۳ باز شود.

در ادامه فولاد که مقابل تماشاگرانش در خانه بازی می کرد توپ و میدان را در دست گرفته و حملات دامنه داری را تدارک دید تا جایی که در دقیقه ۳۴ عبدالله کرمی می توانست با شوتی سهمگین دروازه استقلال را باز کند که این توپ خطرناک با فاصله کمی از روی دروازه استقلال به اوت رفت.

در دقیقه ۳۷ نیز آرش برهانی در حالی که با سوشا مکانی تک به تک شده بود با آرامی توپ را به دروازه بان فولاد تقدیم کرد.

در نهایت نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

علیرضا فغانی، داور مسابقه در نیمه اول به ساموئل و خسرو حیدری از استقلال کارت زرد نشان داد.

دیدار برگشت دو تیم در سال گذشته نیز یک هفته مانده به پایان رقابت ها در اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا شاگردان قلعه نویی با ۳ امتیاز این دیدار عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر را از آن خود کنند.

دیدار امروز نیز به نوعی می تواند تعیین کننده قهرمانی باشد و در صورتی که فولاد موفق به شکست استقلال شده و نفت و پرسپولیس از پس حریفان خود در تهران برنیایند، فولاد ضمن انتقام شکست فصل گذشته، عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر را به خود اختصاص خواهد داد.

دیدار رفت دو تیم نیز ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار