|
|
کدخبر: ۱۵۳۲۶۱

حاشیه بازی ذوب آهن و داماش گیلان

فیروز کریمی در صحنه های گل تیمش هیچ عکس العملی از خود نشان نداد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، تیم های ذوب آهن و داماش گیلان در هفته ۲۹ لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

* هواداران ذوب آهن با بنری که به همراه خود به ورزشگاه آورده اند شهادت حسینعلی صبوری، جانباز جنگ تحمیلی را تبریک و تسلیت گفتند.

* قبل از شروع مسابقه بازیکنان داماش در کنار زمین حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* ۵۰ تا ۶۰ هوادار داماش از گیلان به اصفهان آمده اند که به شدت تیم خود را تشویق می کنند.

* تا دقیقه ۲۰ برق ورزشگاه قطع بود و صدا و سیما قادر به پخش مستقیم این مسابقه نبود.

* نظرمحمدی، سرمربی داماش با حرارت خاصی بازیکنانش را از کنار زمین هدایت می کند، به طوری که در برخی صحنه ها به شدت به عملکرد آنها معترض می شود. این موضوع با واکنش برخی از هواداران ذوب آهن همراه بود.

* بیاتی نیا بعد از اینکه در صحنه ای در نیمه اول دچار آسیب دیدگی و از زمین خارج شده بود برای دقایقی منتظر اجازه داور مسابقه برای حضور مجدد در بازی بود که این موضوع با اعتراض فیروز کریمی به کادر داوری همراه بود.

* میلاد غریبی بازیکن ذوب آهن در دقیقه ۴۳ به علت آسیب دیدگی از ناحیه کتف چپ با برانکارد از زمین مسابقه خارج و توسط آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.

*فیروز کریمی قبل از سوت پایان مسابقه و یک دقیقه زودتر به رختکن رفت.

* چند بازیکن داماش از جمله نظیف کار بعد از سوت نیمه اول با عصبانیت به سمت داور این دیدار رفتند و به وی اعتراض کردند.

* در این دیدار فیروز کریمی برای نخستین بار محمدرشید مظاهری که از نیم فصل به این تیم اضافه شده است را در ترکیب ثابت درون دروازه ذوب آهن قرار داده است.

* رجب زاده بعد از به ثمر رساندن گل دوم پیراهن خود را از تن درآورد که این موضوع منجر به دریافت کارت زرد توسط داور به این بازیکن شد. فیروز کریمی نسبت به این حرکت رجب زاده معترض شد.

* فیروز کریمی سرمربی ذوب آهن در هیچکدام از دو گلی که تیمش به ثمر رساند شادی نکرد و واکنشی از خود نشان نداد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار