|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۱۳

اسکوچیچ:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بازیکنانم خوب بازی کردند، دلم برای انزلی تنگ می شود و روزهای خوبی در انزلی با ملوان داشتم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازانزلی، دراگان اسکوچیچ عصر امروز در نشست خبری بعد از شکست ملوان در مقابل سپاهان، اظهار کرد: سپاهان خوب بازی کرد و وقتی دقایق آخر می بازی حرفی برای گفتن نداریم.

وی با بیان اینکه ۲۰ دقیقه آخر بازیکنان ملوان با قلب بازی می کردند، افزود: این مسئله گاها خوب بوده و برخی اوقات خوب نیست و بازیکنان با مغزشان بازی نکردند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه از بازیکنانم راضی هستم، گفت: بازیکنان ملوان خوب بازی کردند و از همه آنان متشکرم.

اسکوچیچ تصریح کرد: بازیکنان جوان را ترجیح می دهم ولی شرایط طوری بود که نتوانستیم و در این حال ثاقبی را وارد ترکیب کردم و او خوب بازی کرد.

وی با بیان اینکه هواداران ملوان واقعا باشگاه را دوست دارند و بازیکنان ملوان خوب هستند، گفت: بازیکنان ملوان یک فصل برای موفقیت جنگیدند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به نحوه بازی محکم ملوان برای موفقیت، افزود: بازیکنانم خوب بازی کردند، دلم برای انزلی تنگ می شود و روزهای خوبی در انزلی با ملوان داشتم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار