|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۲۱

بی غیرت کسانی هستند که تیم را به هم ریختند / اسما مدیرعامل داریم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بی غیرت کسانی هستند که این تیم را به هم ریختند.

به گزارشخبرگزاری فارس، مهرداد پولادی درباره احضارش توسط سالارکیا گفت: سالارکیا کجا بوده است؟ او با یکسری آدم ها آمده و به اهدافش رسیده است. من مصدوم شدم ولی کسی در این مدت سراغی از من نگرفت. او کسی نیست که من را احضار کند، من سالارکیا را احضار می کنم. بپرسید او قبل از پرسپولیس کجا بوده است.

وی درباره اینکه تماشاگران شما را بی غیرت لقب دادند، گفت: تا دقیقه ۸۸ خوب بود و باغیرت بودیم و در دو دقیقه بی غیرت شدیم. بی غیرت کسانی هستند که تیم را به هم ریختند. می خواستند ۲ میلیارد بدهند. این پول شاید پنج درصد دستمزد بازیکنان هم نمی شود اما بازیکنان می خواستند با این پول شب عید شرمنده نشوند. اگر نمی توانند پول بدهند بگوید نمی دهیم مگر تا الان داده اند؟ اما به مردم دروغ نگویند.

این بازیکن پرسپولیس درباره نقش پروین در این تیم اظهار داشت: سؤال خوبی است. رویانیان را برداشتند پروین را آوردند. این بنده خدا عید شمال بود و می گفت باید رضایت دهند. ما به اسم مدیرعامل داریم اگر شما دیدید ما هم می بینیم. هیأت مدیره پرسپولیس فقط در روزنامه ها هستند. دور هم جمع می شوند از بیزینس حرف می زنند، چای می خورند و می روند.

وی در پایان گفت: هنگامی که گفتند پرسپولیس را می فروشیم خیلی ها دندان تیز کردند. تا حالا پول نداشتند حالا پولدار شدند. قبلا می گفتند پرسپولیس سال ۹۲ خصوصی می شود اما حالا سال ۹۳ است، ما هم کارمان برای قهرمانی سخت شده. باید صبر کنیم تا آخرین بازی تا ببینیم سرنوشت چه می خواهد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار