|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۴۷

در بیست دقیقه آخر باید با عقل مان بازی می کردیم نه قلب مان

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: وقتی در دقایق پایانی بازنده می شوم احساس خوبی ندارم.

به گزارشخبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ پس از شکست ۳ بر ۲ مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: وقتی در دقایق پایانی بازی را واگذار می کنم و بازنده می شوم احساس خوبی ندارم. سپاهان قابلیت های زیادی دارد، بازیکنانم هرچه در توان داشتند گذاشتند اما مقابل این تیم سه بازیکن خوب خود را نداشتیم.

وی ادامه داد: در ۲۰ دقیقه آخر بازی باید بازیکنان با عقل خود بازی می کردند اما آنها با احساس و قلبشان بازی کردند در ۲۰ دقیقه پایانی کنترلی در بازی وجود نداشت هرچند می توانستیم گل بزنیم. چنین بازی هایی قابل پیش بینی نیست. در خیلی از بازی ها در این شرایط پیروز شده ایم و در بازی امشب هم بازنده شدیم.

اسکوچیچ در مورد استفاده از بازیکنان جوان گفت: همیشه به بازیکنان جوان میدان می دهم و آنها را ترجیح می دهم اما در ابتدای این فصل ما برای بقا می جنگیدیم و در چنین شرایطی نمی توان زیاد به بازیکن جوان میدان داد. با این حال ما امسال ثاقبی را داشتیم.

سرمربی ملوان تصریح کرد: به خاطر دو چیز از حضور در ملوان خوشحالم؛ اول هواداران خوبش و دوم بازیکنانم. بازیکنان من همیشه جنگیدند. حتی در بازی امروز که خیلی ها تصور می کردند که این دیدار برای ما مهم نیست اما دیدید که بازیکنان من چطور برای موفقیت جنگیدند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار