|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۶۰

به من می گوید اخبار پرسپولیس را از کجا آورده ای؟

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: ابراهیم زاده از اول فصل به من توهین کرده و بعد از بازی استقلال حتی مرا کتک زد ولی من در آن زمان این موضوع را تکذیب کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، سامان آقا زمانی بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: ابراهیم زاده از ابتدای فصل به من توهین کرده و بعد از بازی استقلال و نفت حتی مرا کتک زد. در آن برهه این مطالب را تکذیب کردم و الان هم چیزی در مورد او نگفتم اما باید بگویم امسال در این تیم هیچ پیشرفتی نکردم.

وی افزود: بهترین پیشنهادات را داشتم ولی با درخواست ابراهیم زاده در این تیم ماندم. بعد از آنکه اخراج شدم و سپس بازی قبل که فیکس شدم او به من گفت اگر جزو ۱۸ نفر نبودی، ناراحت نشو. گفتم من بازیکن این تیم هستم و مگر می شود ناراحت نشوم اما به هرحال این اتفاقات رخ داد. واقعا متاسفم که چرا پیشنهاداتم را قبول نکردم.

هافبک راه آهن در ادامه عنوان کرد: به من می گوید اخبار پرسپولیس را از کجا آورده ای؟ در نیم فصل اول بهترین بازی ام را مقابل این تیم داشتم و واقعا از شنیدن این حرف جا خوردم. مگر شما نمی توانید اخبار پرسپولیس را بدانید؟ من در همین تیم چند مربی بالای سرم کار کرده اند و هیچ کدام از این مشکلات را نداشتم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار