|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۶۷

آقایان اجازه ندادند پرسپولیس را همراهی کنم

بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از کارمندان فدراسیون به من گفت اگر شخصاً جریمه ام را پرداخت نکنم اجازه نمی دهد حتی در زمین راه بروم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، محمدرضا مولایی بدنساز تیم فوتبال در خصوص اتمام محرومیتش و عدم حضور روی نیمکت پرسپولیس در دیدار مقابل راه آهن گفت: محرومیتم چند روزی است که به اتمام رسیده است اما مسئولان فدراسیون تأکید داشتند تا شخصاً جریمه ۵ میلیونی را پرداخت نکنم حق نشستن روی نیمکت را ندارم.

وی ادامه داد: اولین بار است که اینقدر پیگیری می کنم. اولین بار نیست که در لیگ مربیگری می کنم. قبلاً جریمه از حساب باشگاه کسر می شد اما حالا می گویند باید شخصاً پرداخت کنم.

مولایی با بیان اینکه امروز شخصاً نزد کفاشیان رفتم و گفتم که پولی دریافت نکرده ام، گفت: تعهد دادم به محض دریافت پول جریمه را پرداخت کنم که کفاشیان نامه من را برای تاج پاراف کرد اما با توجه به اینکه تاج در اهواز بود نزد کاظمی رفتم که گفت امکان ندارد و باید جریمه را از هزینه شخصی پرداخت کنم.

وی افزود: کفاشیان دستور داده است اما یک کارمند فدراسیون به من می گوید تا فیش پرداخت جریمه را به من تحویل ندهی اجازه نمی دهم حتی در زمین راه بروی.

بدنساز پرسپولیس در خصوص اینکه چرا به کمیته استیناف برای کاهش محرومیتش شکایت نکرد گفت: فکر کردم زمانی که قرار است شکایت به استیناف برود محرومیت من که یک و نیم ماه بیشتر از آن نمانده بود تمام می شود که تمام شد اما آقایان اجازه نمی دهند پرسپولیس را همراهی کنم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار