|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۸۲

درآوردن پیراهن بعد از گل را حتی یک یونجه کار هم انجام نمی دهد!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با وجود اینکه برنده شدیم به هیچ عنوان راضی نیستم.

به گزارشخبرگزاری فارس، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از پیروزی دو بر یک مقابل داماش گیلان گفت: استرس بازیکنان ما را خیلی آزار داد و جایگاه ذوب آهن کمی شخصیت بازیکنان ما را متزلزل کرده است.

وی ادامه داد: اگر همین بازی ها را از ابتدای فصل ارائه می دادیم حتماً حالا در نیمه بالای جدول قرار می گرفتیم هرچند که عصبانیت های من هم در این دیدار کم نبود. در کنار این استرس ها وقتی یک بازیکن بعد از گل پیراهن خود را در می آورد معنای آن را نمی فهمد. چنین رفتاری نباید از بازیکنان حرفه ای سر بزند و متعلق به یک بازیکن روستایی است. حتی یک یونجه کار هم چنین کاری را انجام نمی دهد.

کریمی افزود: زمانی که رجب زاده کارت زرد گرفت گمان کردم که بازی آینده را از دست داده است و ببینید چه حالی به من دست می دهد آنقدر عصبانی بودم که انگشترم به صورتم برخورد کرد و آسیب دیدم.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: با وجود اینکه برنده شدیم به هیچ عنوان راضی نیستم. در دو بازی اخیر باید حداقل ۱۵ گل می زدیم اگر موقعیت های تیم را ببینید متوجه می شوید که پس از انجام ۵۳ تمرین در ۴۱ روز چه پیشرفتی داشته ایم هرچند که خیلی موقعیت سوزی کردیم و در حالیکه باید تفاضل گلمان را بهتر می کردیم این موقعیت ها را از دست دادیم.

کریمی با بیان اینکه عاملین این فرصت سوزی ها تنبیه خواهند شد گفت: برخی بازیکنان به خصوص آنها که در صحنه گل مقصر بودند شانس بیاورند که در هفته آینده من نباشم. در اثر اشتباهات ساده ای گل می خوریم و باید ناراحت باشم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص شانس بقای این تیم در لیگ گفت: سرنوشت ذوب آهن تا حدودی دست خودش است.

کریمی درباره ناراحتی بیاتی نیا از تعویضش گفت: او بیشتر از خودش ناراحت بود و اینکه به رختکن رفت خیلی زود برگشت و به خاطر ناراحتی از خودش بود.

وی درباره اظهارات نظرمحمدی مبنی بر همشهری بودن او با داور مسابقه گفت: حرف مشخصی از صحبت های نظرمحمدی دستم نیامد و متوجه منظور او نشدم.

به گزارش فارس، فیروز کریمی در این هنگام وارد فاز طنز شد و عنوان کرد: می توانم بگویم ۷۶ پشتمان به کمک داور بر می گردد و کمک داور دوم هم از طرفی از نوادگان فتحعلی شاه بوده است که با یکی از شمالی هایی که ۱۸۰ سال قبل با هم آشنا بودند از کرج داماد گرفته بودند.

وی افزود: آخر برادر من اینها شد حرف؛ داور ضعیف بود و من هم قبول دارم و دلایل خودم را دارم در طول ۲۰ سال مربیگری اولین بار است که می بینم داوری در محوطه جریمه هند را آوانتاژ می دهد هرچند کمک داوران خوب پرچم زدند اما داور وسط دوندگی کافی و لازم را نداشت.

کریمی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که امروز ما را برای برد خیلی حرص دادید، گفت: متعهد می شوم بدن تمام خبرنگاران را با بازی های ذوب آهن به فرم ایده آل نزدیک کنم و دیگر اضافه وزن نداشته باشند.

سرمربی ذوب آهن درباره میدان دادن به دروازه بان ذخیره این تیم، گفت: میهاتوویچ دروازه بان خوبی است اما چون هم زبان من نیست نمی توانستم با او ارتباط برقرار کنم و از نظر روحی و روانی روی او کار کنم اما مظاهری شرایط لازم را داشت.

کریمی درباره تعویض قرمزی پس از ۱۳ دقیقه حضور در میدان گفت: به نظرم رسید قرمزی حسن بزرگی داشت چون وقتی به زمین آمد ابتدا تیم آنها را به هم ریخت و بعد سعی کرد تیم ما را به هم بریزد برای اینکه دو تیم به انحلال نرسند او را با حیدری تعویض کردم.

سرمربی ذوب آهن درباره شائبه های تبانی در هفته های پایانی گفت: هیچکس حق ندارد در خصوص چنین مسائل حاشیه ای صحبت کند و به شدت با این مسائل برخورد کرده و از مراجع قضایی پیگیری می کنیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار