|
|
کدخبر: ۱۵۳۴۰۵

بازیکن تیم سایپا:

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم سایپای البرز گفت: با بدشانسی توپ هایمان گل نشد تا فجری ها با ارائه یک بازی تدافعی یک امتیاز از کرج به خانه ببرند.

محسن ارزانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم درکرج، اظهار کرد: آنهایی که این دیدار را از نزدیک دیدند مشاهده کردند که سایپا حاکم مطلق بر جریان بازی بود ودر اکثر دقایق بازی تسلط زیادی براین دیدار داشت.

وی افزود: فجری ها با توجه به شرایط جدول وحساسیت بازی ها در پائین جدول با هدف کسب یک تساوی به میدان آمدند ودر نهایت یک امتیاز روزی آنها در این بازی خارج از خانه بود.

بازیکن باسابقه سایپا کسب رتبه هشتمی این تیم در این فصل را مورد اشاره قرارداد وگفت: در هفته آخر با یک تساوی هم این رتبه به سایپا تعلق خواهد گرفت با این حال معتقدم تیم ما در این فصل به حق واقعی خود نرسید ومی توانست در جمع مدعیان قهرمانی وکسب سهمیه باشد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد خودش در لیگ سیزدهم گفت: پس از مصدومیت های پیاپی که در دوسال قبل داشتم این فصل یکی از بهترین فصل های بازی ام بود وبا کمک آقای فیرات وکادر فنی وحمایت بازیکنان به مرز آمادگی خوبی رسیدم.

ارزانی خاطرنشان کرد: امیدوارم این آمادگی را به سطح بالاتری برسانم وبا صلاحدید باشگاه سایپا در فصل آتی کمک بیشتری به این تیم برای موفقیت در فوتبال ایران نمایم.

انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار