|
|
کدخبر: ۱۵۳۴۰۶

سرمربی تیم داماش گیلان:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: داوری دیدار ذوب آهن و داماش شائبه برانگیز بود اما باشگاه ما این مسئله را بررسی می کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاصفهان، علی نظر محمدی عصر امروز پس از شکست مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: ما به خاطر مشکلات مالی که ماه ها درگیر آن هستیم، شب گذشته دیر به اصفهان رسیدیم و همین مسئله سبب شد که بازیکنان نتوانند با شرایط آب و هوایی اصفهان وفق پیدا کنند زیرا تیم های شمالی از هم سطح دریا به ارتفاع می آیند و از نظر تنفسی به مشکل بر می خورند و این مسئله رد ۲۵ دقیقه نخست کاملا مشخص بود اما رفته رفته، شرایط بهتر شد.

وی افزود: من این برد را به مردم اصفهان و بازیکنان این تیم تبریک می گویم و نه به مسئولان باشگاه و برای حرفم دلیل نیز دارم؛ ذوب آهن به احتمال زیاد در لیگ برتر می ماند زیرا باشگاه خوب و با امکاناتی بوده و شایسته است که در لیگ برتر باقی بماند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان تصریح کرد: وقتی از یک هفته قبل از بازی ذوب آهن و داماش، تاج به عنوان رئیس اصفهانی سازمان لیگ در یک مصاحبه با دوستانش عنوان می کند که بقای ذوب آهن در لیگ برتر حتمی است، حتماً مسائلی در پشت پرده وجود دارد.

وی گفت: شما نوع قضاوت و نوع پرچم های کمک داور اول را بررسی کنید و گلی که ذوب آهن در ابتدای بازی به ثمر رساند و چند بازیکن این تیم که در آفساید بودند، تمرکز دروازه بان ما را به هم زدند اما کمک داور دوم این صحنه را آفساید نگرفت و تیم داوری شرایط و قضاوت عادلانه نداشت و اکثر سوت ها به سمت ذوب آهن بود.

نظر محمدی درباره وضعیت ذوب آهن در هفته پایانی گفت: یک طرف فوتبال برد و یک طرف باخت است و ما ناامید نیستیم و امیدوارم که در هفته آخر خدا حق را به مردم رشت و داماش بدهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با این صحبت ها به باشگاه ذوب آهن اتهام تبانی وارد می کند، گفت: اتهام نه به این شکل که شما می گوئید اما به هر حال قضاوت به سود ذوب آهن بود و تاج هم از ماندن ذوب آهن در لیگ صحبت کرده بود و ما نیز سال هاست در این فوتبال هستیم و از پشت کوه نیامده ایم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: داماش مسئولان خوبی دارد و آقای عابدینی بدون شک ته و توی این مسئله را در می آورد و اگر باشگاه ذوب آهن نقشی در این زمینه داشته باشد، بدون شک مشخص می شود.

وی درباره بازی ملوان و فجر سپاسی در هفته پایانی و تاثیر آن بر بقای داماش و مشکلاتی که سال هاست بین داماش و ملوان وجود دارد: من اعتقاد به بازی جوانمردانه دارم و مطمئه هستم ملوان برای دفاع از اعتبار فوتبال گیلان در مقابل فجر به میدان می رود و کم کاری نخواهد کرد.

انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار