|
|
کدخبر: ۱۵۳۴۱۰

رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی جهان - امارات

نمایندگان اوزان ۵۹ کیلوگرم کشورمان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان مدال های طلا و نقره رقابت های جهانی وزنه برداری امارات، را از آن خود کردند.

به گزارشخبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی جهان که از روز گذشته در کشور امارات آغاز شده است و در روز دوم این مسابقات، احمد دوستدار و حمزه محمدی، نمایندگان کشورمان در دسته ۵۹ کیلوگرم جوانان و برزگسالان به مدال های طلا و نقره دست یافتند.

دوستدار در رده سنی جوانان با مهار وزنه های ۱۲۵،۱۳۰ و ۱۳۳ کیلوگرمی مدال طلا را از آن خود کرد. حمزه محمدی هم در گروه سنی بزرگسالان با رکورد ۱۸۶ کیلوگرم نایب قهرمان شد. در مسابقات این دسته در گروه سنی بزرگسالان، نماینده بریتانیا با ثبت رکورد ۱۹۰ کیلوگرم ضمن کسب مدال طلا، رکورد جهان را نیز جابجا کرد؛ عنوان سوم این دسته به نماینده نیجریه با رکورد ۱۸۳ کیلوگرم رسید.

پیش از این و در روز نخست مسابقات محسن بختیار در رقابت های دسته ۴۹ کیلوگرم گروه سنی جوانان با ثبت رکورد ۱۳۱ کیلوگرم، ضمن کسب نشان طلا، رکورد جهان را ۱۱ کیلوگرم بهبود بخشیده بود. صمد عباسی، وزنه بردار دسته ۵۴ کیلوگرم گروه سنی بزرگسالان هم با ثبت رکورد ۱۶۲ کیلوگرم به عنوان نهم بسنده کرد.

فردا(دوشنبه) و در سومین روز مسابقات، سه نماینده کشورمان در اوزان ۶۵ و ۷۲ کیلوگرم به روی تخته خواهند رفت.

در این مسابقات ۳۳۰ ورزشکار از ۵۹ کشور جهان حضور دارند و تیم ملی کشورمان نیز با ۱۳ وزنه بردار در این مسابقات شرکت کرده است.

رقابت های جهانی امارات تا جمعه، ۲۲ فروردین در جریان خواهد بود.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار