|
|
کدخبر: ۱۵۳۴۳۱

تقوی در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دارنده ۲ مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد گفت: من فقط می خواهم کشتی بگیرم و از رسول خادم انتظار دارم به خواسته ام رسیدگی کند.

مهدی تقوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به غیبتش در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: عدم حضور من در مرحله اول مسابقات انتخابی به دلیل مصدومیت بود اما اگر می گفتم فکر می کردند دنبال بهانه هستم در حالی که واقعا از ناحیه کتف مصدوم بودم.

وی افزود: خیلی دوست داشتم در جام تختی هم روی تشک بروم اما مصدومیت گریبان مرا گرفت و نتوانستم به این مسابقات برسم. اکنون هم خواسته زیادی ندارم و تصور می کنم پس از این همه زحمت کشیدن برای تیم ملی کشورم اکنون حق من است در تیم ملی حضور داشته باشم. من فقط می خواهم کشتی بگیرم و همه را ببرم.

دارنده ۲ مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: من فقط می خواهم کشتی بگیرم و از مسئولان فدراسیون و شخص رسول خادم انتظار دارم تا به خواسته من رسیدگی و باز هم شرایط کشتی گرفتن را برایم مهیا کنند. می دانم که می توانم تمام رقبایم را شکست دهم و با روحیه ای مناسب در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی بدرخشم و بار دیگر پرچم ایران را به اهتزاز در آورم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار