|
|
کدخبر: ۱۵۳۵۲۹

او می داند بهترین گزینه هستم

خبرگزاری تسنیم: یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون قایقرانی گفت: دنیامالی از من حمایت می کند و قطعا به من نمی گوید کنار برو چون خودش می داند من از سایر گزینه ها برای ریاست فدراسیون قایقرانی بهتر هستم.

محمدصادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص نام نویسی برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم از نظر بنده دنیامالی بهترین گزینه برای هدایت فدراسیون قایقرانی است. ایشان علاوه بر علم، علاقه فراوانی هم به این رشته ورزشی دارد.

وی ادامه داد: من ۵،۶ سال همراه ایشان در سمت های مختلف فدراسیون قایقرانی از جمله نایب رئیس، عضو هیئت رئیسه، مسئول کمیته پژوهش و برنامه ریزی و رئیس کمیته آموزش بودم. به نظرم رفتن دنیامالی باعثایجاد خلاء بزرگی در قایقرانی شد. پس از اینکه اسبقیان فدراسیون قایقرانی را ترک کرد، آقای عباسی، وزیر وقت ورزش از بنده خواست که هدایت فدراسیون را بر عهده بگیرم که نپذیرفتم. به او گفتم بهترین گزینه برای فدراسیون قایقرانی دنیامالی است و در حال حاضر نه من و نه هیچ شخص دیگری نمی تواند جای دنیامالی را در فدراسیون پر کند.

نایب رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه افرادی که برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی نام نویسی کرده اند، همگی توانمند هستند، افزود: قایقرانی تعدد رشته و مدال زیادی در بازی های آسیایی دارد و همان طور که در دوره گذشته این رشته ورزشی ۵ مدال در این پیکارهای کسب کرد، در این دوره هم می توانیم سهم قابل توجهی در تعداد مدال های کاروان کشورمان داشته باشیم؛ به شرط اینکه هدف دار و با برنامه پیش برویم.

وی در خصوص حمایت های دنیامالی از او و اینکه شنیده می شود تمام افرادی که از طرف رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی از جمله پورعسگرپرست، برادر همسر دنیامالی و سهرابیان، نایب رئیس پیشین دنیامالی برای فدراسیون قایقرانی نامزد شده اند به نفع او کنار خواهند رفت، تصریح کرد: فعلا که خبری نیست. در این مورد هم باید از خود دنیامالی سوال کنید. مدت زیادی است که ایشان را ندیده ام اما ارتباط نزدیکی با وی دارم. دنیامالی در جریان نام نویسی من برای انتخابات فدراسیون قایقرانی قرار دارد و ممکن است در آینده از من حمایت کند. آیا این اشکالی دارد؟

صادقی در خصوص مشکلات گذشته اش با دنیامالی و مسائلی که باعثجدایی او از فدراسیون قایقرانی شد، عنوان کرد: هیچ مشکلی با دنیامالی ندارم و این موضوع اصلا صحت ندارد. چند سال به راحتی با دنیامالی کار کردم. زمانی که در کمیته برنامه ریزی بودم، سند توسعه ۲۰ ساله فدراسیون را تنظیم کردم.

وی در خصوص رابطه دوستانه خود با خسرو ابراهیمی نیا، سرپرست پیشین فدراسیون قایقرانی، اظهار داشت: ارادت ویژه ای به ایشان دارم. اگر ایشان در این انتخابات رای بیاورد، در خدمتش خواهیم بود اما در هر صورت این یک رقابت است.

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی در خصوص اینکه چقدر برای خود در این انتخابات شانس قائل است، گفت: در مقطعی که در فدراسیون بودم با علاقه و انگیزه کار کردم. البته انتخابات ریاست فدراسیون بستگی به نظر اعضای مجمع دارد اما من برای رئیس شدن شانس زیادی دارم و هرگز به سود هیچ نامزدی کنار نخواهم رفت.

وی در پایان گفت: خیلی از دوستان و همکاران قدیمی گفتند که برای شرکت در انتخابات فدراسیون قایقرانی ثبت نام کن. اگر تا پایان در انتخابات فدراسیون قایقرانی باقی بمانم، دنیامالی از من حمایت می کند و قطعا به من نمی گوید کنار برو چون خودش می داند من از سایر گزینه ها بهتر هستم اما تا اینجای کار هیچ توافقی صورت نگرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار